Zdá se, že přemýšlíte o změně. Zadržte! Možná vás dokážeme přesvědčit, že věrnost se vyplatí.
Služba od O2 vám nevyhovuje? Zavolejte nám na bezplatnou linku nebo se stavte v některé O2 Prodejně. Společně najdeme řešení, které vám bude sedět líp.
Nezapomeňte, že zrušení je během výpovědní 30denní lhůty potřeba potvrdit kódem ČVOP. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit.
Službu můžete zrušit v kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a službu zrušíme.
Můžete nám i napsat dopis. Stačí poslat volně formulovaný požadavek na zrušení služby na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat následující údaje:
Pokud chcete se svým mobilním nebo fixním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU). O ten si můžete říct telefonicky na lince 800 02 02 02, nebo v kterékoli O2 Prodejně a najdete ho i v Moje O2. Pak už jen stačí nahlásit ho novému poskytovateli.
Záleží na tom, kdy novému operátorovi předáte Ověřovací kód účastníka (OKU). K přenosu telefonního čísla k jinému poskytovateli dojde 3. pracovní den ode dne, kdy O2 dostane od jiného poskytovatele žádost o přenos. Ukončení služby u O2 proběhne v době, kdy služba bývá zpravidla nejmíň aktivní - konkrétně od půlnoci do 6:00 ráno.
S pořízením přístroje za výhodnější cenu se pojí závazek na konkrétní dobu. Pokud ho ukončíte předčasně, budeme vám muset část slevy naúčtovat. Přesnější informace se dovíte na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.
Pokud chcete závazek předčasně ukončit a uděláte to do 3 měsíců od začátku jeho platnosti, můžeme vám účtovat paušální odškodnění 5 % z paušálních plateb, které byste do konce závazku zaplatili. Víc vám ale řekneme na bezplatné zákaznické lince 800 02 02 02.
Pokud vás ke zrušení služby motivuje tenhle smutný důvod, přijďte prosím do některé O2 Prodejny s dokladem o úmrtí (úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou), originálem nebo úředně ověřenou kopií soudního Usnesení o vypořádání dědictví, originálem nebo úředně ověřenou kopií Rozhodnutí o prohlášení osoby za nezvěstnou.
V tom případě vám službu samozřejmě zrušíme bez pokuty za případné předčasné ukončení závazku.
Zavolejte nám na bezplatnou linku 800 02 02 02 nebo se stavte v některé z O2 Prodejen. Vaši žádost samozřejmě s radostí zrušíme.
Pokud s internetem přecházíte jinam, můžete nového poskytovatele požádat i o obstarání převodu služby. (V případě, že se připojujete přes mobilní číslo od O2, poskytovatele internetu na čísle změníte přenesením čísla k danému poskytovateli.)
Jak na žádost o změnu. Co je to OKU, a na co ho potřebujete
Pokud chcete, aby za vás změnu zařídil nový poskytovatel, předejte mu primárně ověřovací kód účastníka (OKU) pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu, který jste dostali od O2. Když máte ve smlouvě ke službě přidělený OKU, slouží i jako OKU pro změnu poskytovatele služby přístupu k internetu. U ostatních služeb OKU najdete ve smlouvě o jejich zřízení. U těch, kde není OKU výslovně uvedené ve smlouvě (ani v posledním oznámení o změně smluvních podmínek), plní jeho funkci číslo služby. Nový poskytovatel od vás může chtít i ostatní zákonem požadované údaje (hlavně identifikační údaje O2), navržený termín změny a ověření vaší totožnosti.
Odpověď O2 na žádost o změnu
Pokud nepůjde určit, že tazatel je poskytovatelem veřejně dostupného internetu pro účastníky nebo identifikovat rušenou službu, do jednoho pracovního dne od chvíle, kdy jsme dostali dotaz nového poskytovatele, vaši žádost odmítneme. Může se to stát i tehdy, pokud bude v žádosti chybět správný OKU, nebo budeme ke stejnému OKU evidovat jinou nevyřízenou žádost. Případně, pokud tazatel nedodrží zákonem stanovený způsob komunikace. Pokud nic z toho nenastane, v téže lhůtě žádost potvrdíme.
Potvrzení žádosti v případě balíčku
V případě, že služba, kterou chcete zrušit, patří do balíčku služeb (takže její zrušení má dopady na cenu jiných služeb od O2, jejich trvání nebo zakládá povinnost doplatit cenu používaného zařízení), připojíme k potvrzení taky informaci o jeho existenci. Nový poskytovatel vám informace předá a v případě balíčku nám (podle toho, jak se rozhodnete) žádost potvrdí, anebo ji zruší. Pokud k tomu nedojde do 3 pracovních dnů ode dne, kdy jsme poskytli informaci o existenci balíčku, žádost se zruší.
Zrušení služby O2
Připojení k internetu zruší O2 v termínu, který jste si dohodli s novým poskytovatelem. Úplně nejdřív to může proběhnout čtvrtý pracovní den ode dne, kdy jsme dostali žádost od vašeho nového poskytovatele. Nebo, pokud došlo k její úpravě, první pracovní den po tom, co jsme o úpravě dostali oznámení.
Pokud O2 potvrdila žádost o změnu poskytovatele, může její úpravu (např. aktualizaci termínu změny) zohlednit, jen když ji nový poskytovatel do O2 doručí nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem změny. Pokud se nedohodneme jinak, dojde i k ukončení těch produktů, které dle smluvních podmínek O2 zanikají současně se zrušením internetu, dotčené změnou poskytovatele, nebo jsou na něj pevně navázané. Přerušení služby z důvodu změny poskytovatele by nemělo být delší než jeden pracovní den.
Pokud by v téhle souvislosti došlo ke zpoždění, má účastník právo na paušální náhradu od O2. Její výši a způsob uplatnění najdete TADY.