Pomocí této platební metody můžete platit za zboží nebo služby ve vybraných e-shopech nebo aplikacích, a to až do částky 1 200 Kč za jeden nákup. Souhrnně potom do částky 7 100 Kč měsíčně. Platbu jednoduše potvrdíte kliknutím, případně do internetové platební brány O2 zadáte jednorázové heslo, které vám přijde v SMS.
Pokud máte chytrý telefon, můžete využít spoustu aplikací, jejichž instalace je placená nebo které umožňují pravidelné či jednorázové úhrady za různé služby, které dané aplikace poskytují. S některými z nich O2 na platbách spolupracuje a vy tak nemusíte pro platby v aplikacích zadávat číslo své platební karty. U vybraných partnerů si navíc můžete nastavovat vlastní transakční limity a sledovat už proběhlé transakce.
Jak si platby přes internet nastavit
V internetové samoobsluze Moje O2
V samoobsluze Moje O2 můžete platby přes internet pomocí služby m-platba jednoduše a intuitivně povolovat i blokovat. A to zcela nebo pouze částečně (např. pouze blokace služeb pro dospělé), záleží na druhu platebních metod.
Zavoláním na bezplatnou zákaznickou linku O2
Pokud vám víc vyhovuje kontakt s operátorem O2, zavolejte na naši bezplatnou linku. Nezapomeňte, že platební transakce pro podnikatele a veřejnou správu může povolit pouze pověřená kontaktní osoba.
- Zákaznická linka pro fyzické osoby a domácnosti (800 02 02 02)
- Zákaznická linka pro podnikatele (800 203 203)
- Zákaznická linka pro veřejnou správu (800 111 777)
V O2 Prodejně
Máte-li raději osobní kontakt, navštivte kteroukoliv z našich O2 Prodejen, služby společně nastavíme.
- Jakékoliv změny nastavení plateb přes O2 jsou bezplatné