Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Pojištění pro váš mobilní telefon, tablet a další chytrá zařízení si můžete sjednat hned při koupi zařízení u nás. Pokud máte mobil nebo tablet odjinud, anebo jste si z nějakého důvodu pojištění během nákupu nesjednali, stavte se u nás v O2 Prodejně, kde vám rádi pomůžeme.
Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.
Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, chytré hodinky, tablet, notebook, dongle, LTE router, herní konzoli a modem.
Na co je pojištěné zařízení chráněno?
Telefon, nebo tablet je pojištěný proti krádeži, poškození i utopení. Prasklý displej nebo nefunkční klávesnici nechte v klidu na nás. Pojištění platí i pro použitá zařízení.
Kdy dostanu voucher na ochranné příslušenství a jak se k němu dostanu?
Nárok na voucher 500 Kč na ochranné příslušenství (kryt, sklíčko nebo držák mobilu) máte za každý rok trvání pojištění. Až budete mít pojištění 12 měsíců, nahrajeme vám tento voucher přímo do Moje O2. Najdete ho v sekci O2 Radosti.
Může zařízení z e‑shopu, ke kterému jsem si objednal pojištění, převzít od kurýra místo mě někdo jiný?
Bohužel to nepůjde. Budeme od vás potřebovat podepsat souhlas s pojištěním, proto je třeba, aby si telefon převzal ten, kdo si ho objednal.
Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.
Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.
Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.
Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.
Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon či tablet, který už používáte.
Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.