Pojistit si můžete nejen mobilní telefon nebo tablet, ale taky notebook, dongle, LTE router, herní konzoli nebo modem.
Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O2.
Pojišťovací cena zařízení v Kč | Měsíční cena pojištění v Kč |
Do 4.000 | 69 |
---|---|
4.001–7.000 | 129 |
7.001–10.000 | 199 |
10.001–17.000 | 259 |
17.001–25.000 | 349 |
25.001–45.000 | 399 |
45.001–65.000 | 499 |
65.001–100.000 | 699 |
Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Pojištění pro váš mobilní telefon, tablet a další chytrá zařízení si můžete sjednat hned při koupi zařízení u nás. Pokud máte mobil nebo tablet odjinud, anebo jste si z nějakého důvodu pojištění během nákupu nesjednali, stavte se u nás v O2 Prodejně, kde vám rádi pomůžeme.
Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.
Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, chytré hodinky, tablet, notebook, dongle, LTE router, herní konzoli a modem.
Na co je pojištěné zařízení chráněno?
Telefon, nebo tablet je pojištěný proti krádeži, poškození i utopení. Prasklý displej nebo nefunkční klávesnici nechte v klidu na nás. Pojištění platí i pro použitá zařízení.
Kdy dostanu voucher na ochranné příslušenství a jak se k němu dostanu?
Nárok na voucher 500 Kč na ochranné příslušenství (kryt, sklíčko nebo držák mobilu) máte za každý rok trvání pojištění. Až budete mít pojištění 12 měsíců, nahrajeme vám tento voucher přímo do Moje O2. Najdete ho v sekci O2 Radosti.
Může zařízení z e‑shopu, ke kterému jsem si objednal pojištění, převzít od kurýra místo mě někdo jiný?
Bohužel to nepůjde. Budeme od vás potřebovat podepsat souhlas s pojištěním, proto je třeba, aby si telefon převzal ten, kdo si ho objednal.
Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.
Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.
Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.
Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.
Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon či tablet, který už používáte.
Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.
Sjednání pojištění
Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O2 prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.
Pojistit je možné zařízení staré maximálně 180 dnů od koupě.
Pojištění je určené zákazníkům O2 a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ) či právnické osoby. Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve svém O2 vyúčtování. Úplné pojistné podmínky najdete v Rámcové pojistné smlouvě.
Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení
Informace o zpracování osobních údajů
Informace pro pojistky uzavřené do 31. 1. 2024
Rámcová pojistná smlouva a Informační dokument a Předsmluvní informace.
Informace pro pojistky uzavřené do 7. 10. 2022
Rámcová pojistná smlouva a Informační dokument a Předsmluvní informace
Jak pojištění funguje
Pojistka se vztahuje na různé nahodilé situace:
Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:
Když se vašemu zařízení něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:
V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.
O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.
Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).
Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.