Pojištění léčebných výloh | |
Celkový limit | 5000000 Kč* |
- repatriace a transporty | reálné náklady do limitu PLV |
- návrat do místa bydliště při snížené pohyblivosti následkem pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- zuby | 11000 Kč |
- pojištění zásahu horské služby při pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- doprava doprovázející osoby | reálné náklady do limitu PLV |
- ubytování doprovázející osoby | 150 € / noc; max - 10 nocí |
Pojištění asistenčních služeb | |
Turistické a lékařské informace | ano |
Telefonická pomoc v nouzi | ano |
Tlumočení a překlady | ano |
Pojištění právni ochrany | 20000 Kč |
Náhrada nákladů telefonické komunikace ze zahraničí na lince asistenčni služby v souvistlosti s řešením pojistné události | ano |
Úrazové pojištění | |
Smrt úrazem | 250000 Kč |
Trvalé následky úrazu | 500000 Kč |
Pojištění odpovědnosti (ODP) | |
Odpovědnost za škodu - na zdraví | 1000000 Kč |
Odpovědnost za škodu - na věci | 500000 Kč |
Spoluúčast při škodách nad 5000 Kč | bez spoluúčasti |
Spoluúčast při škodách do 5000 Kč | 100 % |
Pojištění zavazadel (ZAV) | |
Pojištění zavazadel - celkový limit | 20000 Kč |
Pojištění závazadel - limit na věc | 10000 Kč |
Ztráta osobních dokladů | 4000 Kč |
Elektronika, sportovních vybavení - celkový limit | 10000 Kč |
*Platí i pro země se zvýšeným rizikem nákazy onemocněním Covid-19 (oranžové, červené, tmavě červené), a to v celém rozsahu včetně případů onemocnění Covid-19 až do výše plného limitu. Navíc nadstandardně uhradíme i vícenáklady na ubytování a stravu související s nařízenou karanténou v zahraničí (pro každou pojištěnou osobu limit 15 000 Kč, spoluúčast 20 %) a vícenáklady na návrat po jejím skončení, není-li možné využít původně plánovaný způsob dopravy (pro každou pojištěnou osobu limit 15 000 Kč, spoluúčast 20 %) – detailní podmínky viz. VEŘEJNÉ PROHLÁŠENÍ o rozšíření pojistného krytí v souvislosti s onemocněním Covid-19 v zemích se zvýšeným rizikem v sekci Pojistné podmínky a další dokumenty.
Limit je horní hranice pojistného plnění pro každou pojistnou událost a všechny pojištěné. To znamená, že když např. dojde ke třem samostatným událostem, limit se vztahuje na každou z nich samostatně, i kdyby nastaly v rámci jedné zahraniční cesty
Když v rámci jedné události utrpí škodu více pojištěných najednou, limit se vztahuje na celkovou škodu.
Ostatní podmínky pojištění najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Pojištění si může zapnout každý zákazník s paušálním hlasovým tarifem od O2. Tedy ten, na koho je vedena smlouva o telefonním čísle. V případě telefonního čísla na IČO jde o kontaktní osobu starší 18 let. Pojištění můžete na svém čísle zapnout jak pro sebe, tak i pro jinou osobu, které jste číslo svěřil do užívání (u fyzických osob to může být rodinný příslušník, u firem je to často zaměstnanec). Ten, kdo má být pojištěn (uživatel čísla) musí být mladší 70 let a v době aktivace na území České republiky (s výjimkou aktivace přes SMS pomocí klíčového slova). Pro cizince platí shodná pravidla jako pro zřizování našich služeb.
Pojistitelem je Maxima pojišťovna, a. s. ve spolupráci s asistenční službou AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., pojistníkem je O2 Czech Republic a.s.
Praktické informace, které se vám budou při pojištění hodit, najdete v této brožuře. Při zřízení pojištění se vám bude hodit také asistenční kartička. Můžete si také prohlédnout přehled sportů, na které se cestovní pojištění vztahuje.
Užitečné dokumenty
Podmínkou pro zapnutí cestovního pojištění je aktivní telefonní číslo s tarifem. Myslete na to, že pro správné fungování je také potřeba mít i zapnutý roaming. A protože podle telefonu poznáme, že jste v zahraničí, nezapomeňte si s sebou telefon vzít do zahraničí s sebou. Ještě před první zahraniční cestou je potřeba cestovní pojištění aktivovat v internetové samoobsluze Moje O2, v některé z O2 Prodejen nebo na lince 800 02 02 02. Myslete na to, že pojištění můžete zapnout jen z České republiky, v zahraničí už aktivovat nepůjde.
Když už pojištění máte, vytiskněte si před svou cestou asistenční kartičku. Stačí ji vytisknout a do čísla smlouvy za číslo 86261 doplnit pomlčku a své telefonní číslo (bez předvolby), ke kterému pojištění máte.
Zkontrolujte podmínky pro vycestování a návrat s ohledem na míru rizika onemocnění COVID-19.
Ministerstvo zdravotnictví stanovuje míru rizika nákazy Covid-19 a podle toho jsou stanoveny podmínky pro vstup a návrat z příslušné země (např. PCR test či samoizolace po návratu). Podmínky se mohou lišit, pokud cestujete veřejnou dopravou (včetně letecké) nebo individuálně. Podrobnosti k omezením při cestách do zahraničí najdete na stránkách ministerstva.
V jakých zemích kryje cestovní pojištění události související s onemocněním Covid-19?
Podle pojistných podmínek cestovní pojištění standardně neplatí, pokud cestujete tam, kde Ministerstvo zahraničních věcí České republiky nebo Světová zdravotnická organizace nebo obdobná instituce nedoporučuje cestovat. To by znamenalo, že se standardně cestovní pojištění na tyto „rizikové“ země vůbec nevztahuje.
Míra rizika a podmínky dané vládou se rychle mění a my chceme, abyste měli klid. Proto se Chytré cestovní pojištění vztahuje s platností od 28. 6. 2021 na všechny cesty zahájené po tomto datu (včetně) i na cesty do zemí se zvýšeným rizikem nákazy onemocněním Covid-19 (vyjma extrémního rizika – černé země). Krytí se vztahuje i na onemocnění Covid-19 a navíc kryje nad rámec pojistných podmínek také vícenáklady spojené s nařízenou karanténou (strava a ubytování, případně náklady na cestu do ČR, pokud neproběhla v původním plánu).
Podle semaforu MZV tedy pojištění kryje země zelené, oranžové, červené a tmavě červené.
Kryje cestovní pojištění testování na přítomnost Covid-19?
Test je hrazen pojišťovnou, pokud je zapotřebí k určení diagnózy v případě ohrožení Vašeho života či zdraví.
Preventivní testování před odjezdem nebo po příjezdu, které jsou zapotřebí pro vstup do země, cestovní pojištění nekryje.
Co se stane, když mi bude v zahraničí nařízena preventivní či zdravotní karanténa?
Cestovní pojištění kryje náklady na ubytování a stravu související s nařízenou zdravotní či preventivní karanténou v souvislosti s onemocněním COVID-19, která neprobíhá v rámci dohodnutého ubytování a stravování pojištěného nebo na náklady místních úřadů; limit pojistného plnění je pro každou pojištěnou osobu 15 000 Kč a spoluúčast 20 %.
Cestovní pojištění kryje náklady na návrat po ukončení nařízené zdravotní či preventivní karantény v souvislosti s onemocněním COVID-19 mimo území České republiky, pokud pro návrat nebylo možné využít původně plánovaný způsob dopravy; limit pojistného plnění je pro každou pojištěnou osobu 15 000 Kč a spoluúčast 20 %.
Co se stane, když nakonec nebudu moci z důvodu nařízené karantény odcestovat nebo kvůli karanténě zůstanu v zahraničí déle?
Chytré cestovní pojištění se zapíná samo překročením hranic (resp. přihlášením telefonního čísla, ke kterému máte pojištění sjednané do zahraniční mobilní sítě). Tedy dokud neodcestujete, nic neplatíte. Pokud naopak zůstanete kvůli karanténě déle v zahraničí, není třeba sjednávat cestovní pojištění ze zahraničí či podobné záležitosti. Neurčujete totiž od kdy do kdy budete na dovolené. Pojištění se jednoduše vypne opět až tehdy, kdy se váš telefon přihlásí opět do české mobilní sítě.
Detailní informace k cestovnímu pojištění v souvislosti s Covid-19 najdete zde.
Ne. Cestovní pojištění je před první cestou potřeba aktivovat v internetové samoobsluze Moje O2, v některé z O2 Prodejen nebo na lince 800 02 02 02. Jakmile máte pojištění aktivované, nemusíte se už dál o nic starat - při každé zahraniční cestě se telefon přihlásí do zahraniční sítě a tím se cestovní pojištění zapne.
Ne. Cena pojištění je stejná, ať jedete kamkoliv. Jediné, na co je potřeba dát pozor, jsou země, ve kterých pojištění neplatí. Jde hlavně o země:
Chytré cestovní pojištění může pro sebe a svou rodinu nově využít nejen ten, na koho jsou čísla vedena (účastník), ale také uživatel. Tedy osoba, která číslo používá.
Jak to bude fungovat?
Například Petr Novák má na sebe u O2 vedena 3 čísla. První užívá sám, druhé využívá jeho manželka Jana a třetí bratr Vladimír. Všichni jsou mladší 70 let. Na všech těchto číslech může Petr Novák nastavit Chytré cestovní pojištění ve variantě PRO RODINU nebo PRO JEDNOHO. Pak stačí, když Jana nebo Vladimír překročí hranice a s přihlášením jejich telefonního čísla do zahraniční mobilní sítě budou pojištěni. S variantou PRO RODINU bude pojištěna i celá rodina Vladimíra.
Ano. Převoz vrtulníkem je součástí pojištění. Co se týče sportů, jsou zahrnuty všechny sportovní aktivity provozované rekreačně. Podívejte se na jejich seznam. Rizikové sporty, účast na organizovaných soutěžích nebo sporty provozované vrcholově nejsou součástí pojištění.
Pokud víte, že budete u hranic nebo kdekoliv v České republice, kam ještě zahraniční síť dosáhne, a chcete svůj telefon standardně používat, doporučujeme funkci Chytré cestovní pojištění na tu dobu vypnout. Po návratu do míst, kde je jen česká síť, si pojištění opět zapněte. Vypnutí a opětovná aktivace pojištění jsou zdarma.
Naše pojištění se řídí tím, kdy v zahraničí opravdu jste. Nemusíte tedy hlásit, od kdy do kdy a kam pojedete. Pojištění jednoduše platí od odjezdu do návratu podle toho, jak se váš telefon přihlásí do zahraniční sítě a při návratu zase zpět do české. Díky tomu nezaplatíte zbytečně pojištění, když nakonec neodjedete, ani nehrozí, že nebudete pojištění, pokud zůstanete déle.
Pokud vám ukradnou telefon, číslo co nejdříve zablokujte na naší zákaznické lince +420 720 720 720. Po návratu do ČR si vyzvedněte novou SIM kartu v kterékoliv O2 Prodejně. Výměnou se SIM odblokuje a číslo se přihlásí opět k O2 v ČR. Tím se zároveň ukončí aktivní cestovní pojištění. Pokud se do naší prodejny nedostanete v den návratu do ČR, podejte po vystavení vyúčtování reklamaci s požadavkem na zrušení poplatků za den či dny, kdy už jste byli v ČR, ale měli jste ještě blokovaný telefon.