Převod internetu k O₂ se vyplatí

Přeřaďte na internet rychlostí světla. Nechte si převést internet od jiného poskytovatele k O₂ jednoduše a rychle.

Přechod internetu k o2

Snadný převod na moderní síť

Ověřte si, že lepší internet můžete mít i vy

Ulice a č.p.

    Vysokorychlostní internet bez výpadků

    Optický až 2000 Mb/s

    Náš nejrychlejší internet. Hravě připojíte velký počet zařízení, můžete streamovat ve 4K a bez prodlev používat náročné aplikace.
    O₂ TV Modrá v ceně

    K internetu digitální televize O₂ TV Modrá s více jak 30 kanály.

    299 Kč / měsíc
    na prvních 6 měsíců, pak od 399 Kč / měsíc

    Max až 250 Mb/s

    S tarify pevného VDSLbezdrátového 5G/4G internetu získáte stabilní připojení a vždy tu nejvyšší dostupnou rychlost na vaší adrese.
    O₂ TV Modrá v ceně

    K internetu digitální televize O₂ TV Modrá s více jak 30 kanály.

    299 Kč / měsíc
    na prvních 6 měsíců, pak za 599 Kč / měsíc

    V cenách jsou započítané akční slevy platné při sjednání nové služby. Více v ceníku základních služeb.

    Všechny tarify jsou bez závazku

    Službu lze do 14 dnů bez poplatků zrušit

    Při objednávce online instalace zdarma

    Jak přejít na O₂ Internet?

    Objednání internetu je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží ihned po instalaci. Podívejte se, jak na to.

    1. Ověřte dostupnost a vyberte tarif

      Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese a vyberte tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat. Objednejte tarif a vybrané zařízení.

    2. Připravte si OKU kód

      Budeme od vás potřebovat jméno současného poskytovatele, číslo služby a OKU kód. Tyto informace najdete ve smlouvě nebo online v klientské zóně.

    3. Vyberte termín zapojení

      Internet vám zapojí a zprovozní náš technik. Vy jen vyberete termín, který se vám bude nejvíce hodit.

    4. O vše se postará technik

      Náš technik vám zavolá a potvrdí termín instalace. Přiveze objednané zařízení a vše zapojí. Máte 5G Box nebo LTE Airfix? Zapojení zvládnete i bez technika.

    Průvodce přechodem k O2

    Nevíte si rady s převodem?

    Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme.

    Zavoláme vám
    Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude ihned kontaktovat
    Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat
    Nevíte si rady s převodem? Nechte nám na sebe číslo a společně to vyřešíme. Odeslat Náš operátor vás bude kontaktovat

    Stěhujete se nebo převádíte internet?

    Mohlo by vás zajímat

    Podrobné informace o převodu internetu

    Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O₂ a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. 

    Podání žádosti o změnu poskytovatele u O₂

    • lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O2 telefonicky, na prodejně nebo u zprostředkovatele O₂
    • k přijetí žádosti budeme potřebovat
      • identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného pro tento účel k rušené službě; tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí)
      • ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo)
      • vámi navrhovaný termín změny (nejdříve uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti)
    • dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm.
      • (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále
      • (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě

    Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

    • nejpozději pracovní den následující po obdržení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté
    • žádost zrušíme, odmítne-li ji (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU již eviduje jinou žádost)

    Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

    • odpoví-li stávající poskytovatel, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu mu žádost potvrdíme či zrušíme (neobdržíme-li váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, jsme oprávněni žádost zrušit)
    • neprodleně po obdržení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O₂ (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku); dle výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, nelze-li službu zřídit
    • liší-li se vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli

    Uskutečnění změny

    • k aktivaci služby od O₂ dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili
    • k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu
    • přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den

    Dojde-li v důsledku porušení povinností O₂ k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O₂; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.

    Informace o náhradách