V případě nefunkčního internetu v zahraničí, zkuste nejdříve telefon nebo tablet restartovat.
Zkontrolujte jestli máte v telefonu:
-
aktivní Datový roaming
-
zapnutá data
-
vypnutý režim Letadlo

Zkontrolujte nastavení v Moje O2 zda máte:
-
zapnutý roaming
-
správně nastavené blokování internetu
Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.
Vše jste zkontrolovali, a přesto internet stále nefunguje?
Může jít o potíže konkrétní aplikace nebo stránky
- Funkčnost internetu ověřte přes webový prohlížeč (Google Chrome, Microsoft Edge, Safari atd.)
- Pokud se stránky načítají, ale nejde konkrétní stránka nebo aplikace (např.: WhatsApp, Messenger apod.), může se jednat o výpadek na straně poskytovatele této služby. Pro bližší informace kontaktujte jeho technickou podporu
Vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného mobilního telefonu, kde jsou mobilní data v roamingu od O2 funkční. Pokud v jiném zařízení bude internet fungovat, potíže způsobuje mobilní telefon.
Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720. Také můžete nahlásit poruchu přímo v Moje O2.