Restartuje telefon.
První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.
Zkontrolujte nastavení telefonu.
Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.
V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:
Zda máte zapnutá data.
Zda máte zapnutá roamingová data.
Zda máte vypnutý režim Letadlo.
Zkontrolujte nastavení v Moje O2.
Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.
Zda máte zapnutý roaming.
Zda máte správně nastavené blokování internetu.
Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.
Poruchu můžete nahlásit zde.
Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.
Restartuje telefon.
První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.
Zkontrolujte nastavení telefonu.
Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.
V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:
Zda máte zapnuté volání přes VoLTE.
Zda máte zapnutá roamingová data.
Zda máte vypnutý režim Letadlo.
Zkontrolujte nastavení v Moje O2.
Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.
Zda máte zapnutý roaming.
Zda máte správně nastavené blokování internetu.
Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.
Poruchu můžete nahlásit zde.
Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.
Restartuje telefon.
První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.
Zkontrolujte nastavení telefonu.
Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.
V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:
Zda máte zapnutá data.
Zda máte zapnutá roamingová data.
Zda máte vypnutý režim Letadlo.
Zkontrolujte nastavení v Moje O2.
Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.
Zda máte zapnutý roaming.
Zda máte správně nastavené blokování internetu.
Zkontrolujte nastavení sítě.
Můžete vyzkoušet manuální výběr sítě, nicméně doporučujeme ponechat automatickou volbu. Návod na výběr síťového operátora naleznete zde.
Zda máte nastavený automatický výběr sítě.
Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.
Poruchu můžete nahlásit zde.
Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.
Zkuste jednu z těchto stránek: