Řešení poruch v roamingu

Nefungují mi mobilní data.

Restartuje telefon. 

První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.

Zkontrolujte nastavení telefonu.

Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.

V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:

  • Zda máte zapnutá data.

  • Zda máte zapnutá roamingová data.

  • Zda máte vypnutý režim Letadlo.

Zkontrolujte nastavení v Moje O2.

Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.

  • Zda máte zapnutý roaming.

  • Zda máte správně nastavené blokování internetu.

Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.

Poruchu můžete nahlásit zde.


Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Nefunguje mi volání a SMS.

Restartuje telefon. 

První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.

Zkontrolujte nastavení telefonu.

Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.

V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:

  • Zda máte zapnuté volání přes VoLTE.

  • Zda máte zapnutá roamingová data.

  • Zda máte vypnutý režim Letadlo.

Zkontrolujte nastavení v Moje O2.

Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.

  • Zda máte zapnutý roaming.

  • Zda máte správně nastavené blokování internetu.

Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.

Poruchu můžete nahlásit zde.


Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Nepřihlásím se do sítě.

Restartuje telefon. 

První doporučujeme restart telefonu, který v mnoha případech pomůže vyřešit problém. Pokud nevíte jak, návod najdete zde.

Zkontrolujte nastavení telefonu.

Kompletní návod na kontrolu nastavení telefonu naleznete v našem průvodci, kterého najdete zde.

V nastavení telefonu doporučujeme zkontrolovat:

  • Zda máte zapnutá data.

  • Zda máte zapnutá roamingová data.

  • Zda máte vypnutý režim Letadlo.

Zkontrolujte nastavení v Moje O2.

Pro kontrolu nastavení v Moje O2 můžete využít připravený návod, který najdete zde.

  • Zda máte zapnutý roaming.

  • Zda máte správně nastavené blokování internetu.

Zkontrolujte nastavení sítě.

Můžete vyzkoušet manuální výběr sítě, nicméně doporučujeme ponechat automatickou volbu. Návod na výběr síťového operátora naleznete zde.

  • Zda máte nastavený automatický výběr sítě.

Také můžete nahlásit poruchu v Moje O2.

Poruchu můžete nahlásit zde.


Pokud ani jedna uvedená rada nepomohla, kontaktuje nás na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek