Obsah stránky

Před odjezdem do zahraničí doporučujeme zkontrolovat, jestli máte aktivní všechna nastavení pro používání mobilního tarifu.

Roamingový tarif v Moje O2

  1. Přihlaste se do aplikace nebo webového Moje O2.

    Do Moje O2 se můžete přihlásit zde.

    Obrázek s aplikací Moje O2

  2. Rozklikněte číslo, které chcete řešit.

    Obrázek aplikace Moje O2 sekce Moje služby

  3. Přejděte do sekce Zahraničí.

    Pokud jste přihlášeni do webové verze Moje O2, přejděte pod konkrétním tarifem do sekce Roaming.

    Aplikace Moje O2 sekce Zahraničí

  4. Zkontrolujte, zda máte aktivní Roamingová tarif Svět Basic. V opačném případě službu aktivujte. Klikněte na Nastavení a poté Aktivovat.

    Aplikace Moje O2 sekce Zahraničí

  5. Pokud si nevíte rady, naši specialisté vám rádi poradí.

    Můžete nás kontaktovat na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Blokování internetu v EU

  1. Přihlaste se do aplikace nebo webového Moje O2.

    Do Moje O2 se můžete přihlásit zde.

    Ikona aplikace Moje O2 v telefonu

  2. Rozklikněte číslo, které chcete řešit.

    Aplikace Moje O2 sekce Moje služby

  3. Přejděte do sekce Zahraničí.

    Pokud jste přihlášeni do webové verze Moje O2, přejděte pod konkrétním tarifem do sekce Blokace.

    Moje O2 sekce Zahraničí

  4. Přejděte níže a najděte tlačítko Blokování připojení k internetu v EU.

    Moje O2 sekce zahraničí Blokace

  5. Zkontrolujte, zda máte Blokování připojení deaktivované.

    Pokud v aplikaci vidíte tlačítko Aktivovat, tak to znamená, že služba Blokování připojení k internetu v EU je vypnutá a můžete v EU datovat.

  6. V opačném případě službu Blokování připojení k internetu v EU deaktivujte přes nastavení.
  7. Pokud si nevíte rady, naši specialisté vám rádi poradí.

    Můžete nás kontaktovat na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Blokování internetu mimo EU

  1. Přihlaste se do aplikace nebo webového Moje O2.

    Do Moje O2 se můžete přihlásit zde.

    Ikona aplikace Moje O2 v telefonu

  2. Rozklikněte číslo, které chcete řešit.

    Aplikace Moje O2 sekce Moje služby

  3. Přejděte do sekce Zahraničí.

    Pokud jste přihlášeni do webové verze Moje O2, přejděte pod konkrétním tarifem do sekce Blokace.

    Aplikace Moje O2 sekce zahraničí

  4. Přejděte níže a najděte tlačítko Blokování připojení k internetu mimo EU.

    Aplikace Moje O2 Blokování mimo EU

  5. Zkontrolujte, zda máte Blokování připojení aktivní.

    Aktivací Blokování připojení k internetu mimo EU získáte ochranu v zemích mimo Top Svět Extra a Top Svět.

  6. V opačném případě službu Blokování připojení k internetu mimo EU aktivujte přes tlačítko Nastavení a poté Aktivovat.
  7. Pokud si nevíte rady, naši specialisté vám rádi poradí.

    Můžete nás kontaktovat na Guru chatu nebo na naší zákaznické lince +420 800 020 202. Ze zahraničí volejte +420 720 720 720.

Aktivace roamingových balíčků v Moje O2

První způsob aktivace roamingových balíčků je přes konkrétní telefonní číslo.

  1. Klikněte na telefonní číslo, u kterého chcete roamingový balíček aktivovat.

    aplikace mojeO2

  2. Zde přejděte dolů do sekce Zahraničí

    Pokud jste přihlášeni do webové verze Moje O2, přejděte pod konkrétním tarifem do sekce Roaming.

    odvěskový banner

  3. Dále si vyberte balíček, který chcete aktivovat.

    Výběr balíčků

  4. Kliknutím na tlačítko dokončíte objednávku.

    Dokončení objednávky

    Po kliknutí na Zobrazit více se zobrazí smluvní podmínky a dokumentace. Po aktivaci se v aplikaci zobrazí informace, že byl požadavek odeslán ke schválení a poté vám přijde i potvrzovací SMS.

  5. Po úspěšné aktivaci se vám v Moje O2 zobrazí aktivní balíček.

Aktivace roamingových balíčků v Moje O2

Druhý způsob aktivace roamingových balíčků je přes sekci Další možnosti pro Vaše data u konkrétního tarifu.

  1. Klikněte na telefonní číslo, u kterého chcete roamingový balíček aktivovat a přejděte do sekce Další možnosti pro Vaše data.

    číslo

  2. Zde klikněte na tlačítko Ukázat nabídku.

    dokoupit balíčky

  3. Přejděte na Data v zahraničí a zobrazí se dostupná nabídka balíčků. 

    Moje O2 data v zahraničí

  4. Kliknutím na tlačítko dokončíte objednávku.

    dokončit objednávku

    Po kliknutí na Zobrazit více se zobrazí smluvní podmínky a dokumentace. Po aktivaci se v aplikaci zobrazí informace, že byl požadavek odeslán ke schválení a poté vám přijde i potvrzovací SMS.

  5. Po úspěšné aktivaci se vám v Moje O2 zobrazí aktivní balíček.

Aktivace roamingových balíčků v Moje O2

Třetí způsob aktivace roamingových balíčků přes horní banner.

  1. Klikněte na horní banner.

    V popisu banneru zkontrolujte číslo na kterém chcete balíček aktivovat.

    horní banner

  2. Zde klikněte na tlačítko Dokoupit roamingové balíčky.

    dokoupit balíčky

  3. Zde si vyberte balíček, který chcete aktivovat.

    výběr balíčků

  4. Kliknutím na tlačítko dokončíte objednávku.

    dokončení objednávky

    Po aktivaci se v aplikaci zobrazí informace, že byl požadavek odeslán ke schválení a poté vám přijde i potvrzovací SMS.

  5. Po úspěšné aktivaci se vám v Moje O2 zobrazí aktivní balíček.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek