Převod služby (mobilního tarifu, pevné linky, internetu) na jiného zákazníka snadno zadáte v Moje O2. Podrobnosti najdete tady.
Převod vyřídíte i v kterékoliv O2 Prodejně. V tom případě je ale potřeba přijít společně s tím, na koho chcete službu převést.
Převést můžeme jen aktivní službu – to znamená, že není jakkoliv omezená nebo odpojená (např. kvůli neplacení).
Převést nejde O2 Pojištění telefonů a jiných zařízení. Není možné převést ani služby spojené s pronájmem a splátkami zařízení. Počítejte s tím, že nepůjde převést ani nevyčerpané volné jednotky nebo nevyčerpaný objem dat převedený z předcházejícího zúčtovacího období.
Datum, kdy služby převedeme na jiného zákazníka, si můžete vybrat. Udělat to můžeme hned v aktuální den nebo i později.
Převod služby na jiného zákazníka je placený. Poplatek najdete na stránce Ceníky a dokument / Ceník volitelných služeb.
Pro vyplnění žádosti na převod služby budete potřebovat e-mail a mobilní telefonní číslo uživatele, na kterého budete službu převádět.
Před zadáním převodu je nutné v O2 Prodejně vyrovnat splátky a zrušit pronájem zařízení.
Vyúčtování za období, kdy k převodu došlo, rozúčtujeme podle počtu dní, kdy služba patřila původnímu a pak novému zákazníkovi. To znamená, že původní zákazník bude platit jen dny, kdy pod něj služba ještě spadala. To samé platí pro zákazníka, na kterého se služba převedla – jemu naúčtujeme tarif jen za dny, kdy už byl převedený.
Pokud chcete službu převést na někoho, kdo už je náš zákazník, připravte si prosím i číslo zákaznického účtu, ke kterému budeme službu převádět. Číslo zákaznického účtu najdete v každém vyúčtování a v Moje O2.
Pro přijetí žádosti na převod služby budete potřebovat svoje O2 ID (mail) a pokud už jste náš zákazník, tak i heslo do Moje O2.
V případě, že si u O2 budete zřizovat první službu, připravte si občanský průkaz.
Převod firemního čísla snadno zvládnete v Moje O2. Přehledný návod, jak v jednotlivých situacích postupovat, najdete tady.
Nejdřív je potřeba převáděnou službu přesunout pod samostatný tarif. Změnu zadáte v O2 Prodejně nebo na zákaznické lince. Teprve potom je možné zadat požadavek na převod.
S přidáním do balíčku vám pomůžeme v O2 Prodejně nebo na zákaznické lince.
Tarif můžete změnit hned po dokončení převodu.
Pokud nový zákazník převezme službu dřív, než je vaše preferované datum, převod se dokončí v termínu, který jste vybrali vy. Pokud zákazník převezme službu později, než je Vaše preferované datum, převod se dokončí okamžitě.
U některých služeb tenhle způsob převodu není možný. Ozvěte se nám, prosím, na zákaznickou linku. Poradíme, co s tím.
Zkuste jednu z těchto stránek: