Problémy s webem Oneplay.cz mohou být způsobeny problémem s internetovým připojením vašeho počítače nebo hardwarem či softwarem vašeho počítače. Pro vyřešení postupujte následovně:
Zastaralý prohlížeč nemusí fungovat správně a nemůžeme u něj zaručit, že si s webem Oneplay.cz poradí. Následujícím postupem ověříte aktuální verzi a zároveň vyvoláte aktualizaci prohlížeče, pokud aktuální není. Po případné aktualizaci bude nutné prohlížeč restartovat. Postupujte podle vašeho webového prohlížeče:
Přečtěte si zobrazené informace, případně vyčkejte na aktualizaci a následně prohlížeč restartujte.
Problémy s weby mohou způsobovat neplatná data uložená ve vašem prohlížeči. Vymazáním údajů o prohlížení je odstraníte. Postupujte podle vašeho webového prohlížeče:
TIP: Nemůžete nebo nechcete mazat údaje o prohlížení? Otevřete web Oneplay.cz v anonymním režimu vašeho prohlížeče. Anonymní režim se chová stejně jako „vyčištěný“ prohlížeč. Stačí přes menu prohlížeče otevřít nové anonymní/soukromé/InPrivate okno (název režimu se liší dle používaného prohlížeče).
Někdy může problém způsobovat i nevhodně nastavený webový prohlížeč či jeho rozšíření. Pokud nepomohlo pročistění prohlížeče, zkuste web Oneplay.cz použít v jiném prohlížeči.
Pokud bude web Oneplay.cz v jiném prohlížeči fungovat správně, kontaktujte podporu vašeho původního prohlížeče.
Někdy může pomoci restartovat modem (router), případné další síťové prvky a počítač, na kterém se problém projevuje.
Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
Až vše opět naběhne, jako poslední restartujte počítač, na kterém se problém s webem Oneplay.cz projevuje.
Vyzkoušením webu Oneplay.cz na jiném počítači můžete ověřit, nebo naopak vyloučit možnou příčinu problému ve vašem počítači.
Pokud by byl i druhý počítač připojený ke stejnému internetu, zkuste ještě počítač připojit k jinému internetovému připojení (hotspot z mobilního telefonu, jiná Wi-Fi síť apod.), můžete tak rychle ověřit, zda problémy s webem Oneplay.cz nezpůsobuje vaše internetové připojení.
Zjistíte-li tak problém s internetem, kontaktujte vašeho poskytovatele, nebo diagnostikujte váš O2 internet v Moje O2.
Zkuste některou z těchhle stránek: