Jiný problém s webem Oneplay.cz

Problémy s webem Oneplay.cz mohou být způsobeny problémem s internetovým připojením vašeho počítače nebo hardwarem či softwarem vašeho počítače. Pro vyřešení postupujte následovně:

  1. Zkontrolujte, že máte aktualizovaný webový prohlížeč

    Zastaralý prohlížeč nemusí fungovat správně a nemůžeme u něj zaručit, že si s webem Oneplay.cz poradí. Následujícím postupem ověříte aktuální verzi a zároveň vyvoláte aktualizaci prohlížeče, pokud aktuální není. Po případné aktualizaci bude nutné prohlížeč restartovat. Postupujte podle vašeho webového prohlížeče:

    • Google Chrome: Ikona tří teček vpravo nahoře u ikony profilu > Nápověda > O aplikaci Google Chrome
    • Opera: Ikona červeného loga O vlevo nahoře > Aktualizace & obnova
    • Microsoft Edge: Ikona tří teček vpravo nahoře u ikony profilu > Nápověda a zpětná vazba > O aplikaci Microsoft Edge
    • Mozilla Firefox: Ikona tří čárek vpravo nahoře > Nápověda > O aplikaci Firefox

    Přečtěte si zobrazené informace, případně vyčkejte na aktualizaci a následně prohlížeč restartujte.

  2. Pročistěte svůj webový prohlížeč

    Problémy s weby mohou způsobovat neplatná data uložená ve vašem prohlížeči. Vymazáním údajů o prohlížení je odstraníte. Postupujte podle vašeho webového prohlížeče:

    • Google Chrome:
      Ikona tří teček vpravo nahoře u ikony profilu > Nastavení > Ochrana soukromí a zabezpečení > Vymazat údaje o prohlížení > Rozšířená nastavení

      Nastavte časový rozsah v horním rozevíracím seznamu na „Od počátku věků“. Ponechejte zaškrtnuté první čtyři položky. Ještě o něco níže zaškrtněte položku Nastavení webu. Poté dole klikněte na tlačítko „Vymazat data“.

      Do menu Vymazat údaje o prohlížení se stejně dostanete i zkopírováním URL: chrome://settings/clearBrowserData a jejím vložením do adresního/vyhledávacího řádku prohlížeče:
      Adresní řádek prohlížeče Chrome
       
    • Opera:
      Ikona červeného loga O vlevo nahoře > Nastavení > Soukromí & bezpečnost > Vymazat údaje o prohlížení > Rozšířené

      Nastavte časové období v horním rozevíracím seznamu na „Od počátku věků“. Ponechejte zaškrtnutých prvních pět položek. Ještě o něco níže zaškrtněte položku Nastavení webu. Poté dole klikněte na tlačítko „Vymazat data“.

      Do menu Odstranit údaje o procházení se stejně dostanete i zkopírováním URL: opera://settings/clearBrowserData a jejím vložením do adresního/vyhledávacího řádku prohlížeče:
      Adresní řádek prohlížeče Opera
       
    • Microsoft Edge:
      Ikona tří teček vpravo nahoře u ikony profilu > Nastavení > Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby > Vymazat hned údaje o procházení – tlačítko „Zvolit položky k vymazání“

      Nastavte časový rozsah v horním rozevíracím seznamu na „Za celou dobu“. Ponechejte zaškrtnuté první čtyři položky. Ještě o něco níže zaškrtněte položky Oprávnění pro web a Data Media Foundation. Poté dole klikněte na tlačítko „Vymazat“.

      Do menu Odstranit údaje o procházení se stejně dostanete i zkopírováním URL: edge://settings/clearBrowserData/clear a jejím vložením do adresního/vyhledávacího řádku prohlížeče:
      Adresní řádek prohlížeče Edge
       
    • Mozilla Firefox:
      Postupujte podle návodu na stránkách podpory společnosti Mozilla.

    TIP: Nemůžete nebo nechcete mazat údaje o prohlížení? Otevřete web Oneplay.cz v anonymním režimu vašeho prohlížeče. Anonymní režim se chová stejně jako „vyčištěný“ prohlížeč. Stačí přes menu prohlížeče otevřít nové anonymní/soukromé/InPrivate okno (název režimu se liší dle používaného prohlížeče).

  3. Zkuste web Oneplay.cz otevřít v jiném prohlížeči

    Někdy může problém způsobovat i nevhodně nastavený webový prohlížeč či jeho rozšíření. Pokud nepomohlo pročistění prohlížeče, zkuste web Oneplay.cz použít v jiném prohlížeči.

    Pokud bude web Oneplay.cz v jiném prohlížeči fungovat správně, kontaktujte podporu vašeho původního prohlížeče.

  4. Restartujte zařízení

    Někdy může pomoci restartovat modem (router), případné další síťové prvky a počítač, na kterém se problém projevuje.

    Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:

    1. Pokud máte některé z těchto zařízení:
      • vnější anténu u internetu technologií 5G-ready
      • optický převodník (ONT) u optického internetu
      • CETIN Terminátor u internetu technologií Bonding
      • DOCSIS modem u kabelového internetu
    2. Některé z těchto zařízení určitě máte:
    3. Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)

    Až vše opět naběhne, jako poslední restartujte počítač, na kterém se problém s webem Oneplay.cz projevuje.

  5. Zkuste web Oneplay.cz otevřít na jiném počítači nebo z jiného internetového připojení

    Vyzkoušením webu Oneplay.cz na jiném počítači můžete ověřit, nebo naopak vyloučit možnou příčinu problému ve vašem počítači.

    Pokud by byl i druhý počítač připojený ke stejnému internetu, zkuste ještě počítač připojit k jinému internetovému připojení (hotspot z mobilního telefonu, jiná Wi-Fi síť apod.), můžete tak rychle ověřit, zda problémy s webem Oneplay.cz nezpůsobuje vaše internetové připojení.

    Zjistíte-li tak problém s internetem, kontaktujte vašeho poskytovatele, nebo diagnostikujte váš O2 internet v Moje O2.

  6. Ani na jiném počítači nebo přes jiné internetové připojení se web Oneplay.cz nechová správně?

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek