Chybí zakoupený obsah (např. televizní kanály)

Nevidíte televizní kanály nebo jiný obsah, který by měl být ve vašem tarifu? Jestliže vám nepomohlo restartování set-top boxu, postupujte následovně:

  1. Nemáte zapnutý filtr televizních kanálů?

    Jestliže nevidíte některé kanály v televizním programu (EPG), možná máte jen zapnutý filtr kanálů. Zkontrolujte, zda máte zapnutý filtr Všechny kanály.

  2. Nejste přihlášeni v dětském profilu?

    Dětský profil vidí jen omezené množství obsahu. To, k jakému profilu jste přihlášeni, poznáte podle ikony profilu na navigační liště v levém horním rohu. Přejít na více informací o uživatelských profilech

  3. Jste přihlášeni ke správné službě?

    Pokud máte přístup k více službám Oneplay, nejprve ověřte, zda jste skutečně přihlášeni ke službě Oneplay, ve které by měla být vámi očekávaná programová nabídka.

    Odhlaste se z Oneplay přes Nastavení (ozubené kolečko na navigační liště vlevo) a po odhlášení se přihlaste zpět přihlašovacími údaji ke službě, kterou řešíte.

  4. Jste si jisti tím, že obsah skutečně chybí?

    Ověřte na našich stránkách, zda je obsah, který postrádáte, skutečně součástí vašeho plánu.

  5. Měnili jste balíček nebo plán služby?

    Pokud jste měnili balíček nebo plán služby, může být nutné set-top box restartovat po dokončení objednávky v Moje O2, aby si načetl nově navedený balíček.

    Jde-li o úplně novou službu a do set-top boxu jste se přihlásili ještě před dokončením objednávky, může být nutné se v něm odhlásit a znovu se do Oneplay přihlásit. V takovém případě se odhlaste z Oneplay přes Nastavení (ozubené kolečko na navigační liště vlevo) a přihlaste se zpět až po dokončení objednávky v Moje O2.

  6. Prověřte nastavení vaší služby Oneplay diagnostikou služby Oneplay v Moje O2.

    Diagnostiku najdete zde.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek