Nefunkční přihlášení

Pro vyřešení nefunkčního přihlášení postupujte následovně:

  1. Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Ujistěte se, že se můžete přihlásit do Moje O2.
    • Pokud vám nefunguje ani přihlášení do Moje O2, obnovte si heslo tady.
  2. Nepamatujete si svou e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2? Na téhle stránce si s pomocí mobilní aplikace Moje O2 potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.
  3. Máte správnou roli kontaktní osoby v Moje O2? Kontaktní osoby s některými rolemi nemají přístup ke sledování Oneplay – pokud se do Oneplay pokusíte přihlásit přihlašovacími údaji takové kontaktní osoby, přihlášení se nezdaří. Pouze kontaktní osoby s těmito rolemi mají přístup ke sledování služby Oneplay:
    • Primární správce zákazníka
    • Správce zákazníka
    • Správce zákaznického účtu
    • Správce služby (s číslem řešené Oneplay služby)
    • Uživatel služby (s číslem řešené Oneplay služby)

Případně se stavte v kterékoliv prodejně O2. Rádi vám se vším pomůžeme.

Mohlo by vás zajímat

Zařízení opakovaně vyžaduje přihlášení do aplikace Oneplay
Dokončení registrace do Moje O2
Změna O2 ID nebo nová registrace

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek