Pro vyřešení nefunkčního přihlášení postupujte následovně:
Případně se stavte v kterékoliv prodejně O2. Rádi vám se vším pomůžeme.
V takovém případě možná některá vaše kontaktní osoba s přístupem do vašeho Oneplay vaše zařízení odebírá ve Správě zařízení.
Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje nebo přihlašovací údaje některé z vašich kontaktních osob pro přístup do vašeho Oneplay, doporučujeme nastavit u kontaktních osob nová hesla pro přístup do Moje O2. Změna hesla je možná buď v nastavení Moje O2 (po přihlášení do Moje O2), nebo volbou „Neznám heslo“ (bez přihlášení do Moje O2), která vám zašle na zadaný e-mail kontaktní osoby formulář pro nastavení nového hesla.
Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, přímo v průběhu objednávky vás vyzveme k registraci do Moje O2. Budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, kterým se budete později přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla. Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám na e-mail odkaz, přes který registraci do Moje O2 dokončíte.
Bez dokončené registrace se do Moje O2 ani do Oneplay nepřihlásíte.
O2 ID nebo registraci do Moje O2 můžete dodatečně změnit online prostřednictvím digitálního ověření v mobilní aplikaci Moje O2.
Využijte tenhle postup, pokud si O2 ID (e-mail) nepamatujete, nebo registraci do Moje O2 ještě nemáte.
Zkuste některou z těchhle stránek: