Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho zařízení. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na televizích
Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:
Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou v Moje O2.
Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.
Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho zařízení.
Příčina problémů s obrazem nebo zvukem v obsahu, který jste předtím sledovali, může být na zdroji signálu, nebo na našich serverech. Diagnostikujte službu Oneplay v Moje O2.
Zkuste některou z těchhle stránek: