Nekvalitní obraz nebo zvuk (zasekávání, nízké rozlišení, artefakty)

Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho zařízení. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na televizích

Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:

  1. Funguje vám správně internet?

    Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou v Moje O2.

  2. Ověřte na vašem zařízení rychlost a kvalitu internetového připojení

    Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.

    Kanál pro testování kvality připojení

    Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho zařízení.

  3. Nezjistili jste na kanále 777 Afrika žádný problém s internetovým připojením zařízení?

    Příčina problémů s obrazem nebo zvukem v obsahu, který jste předtím sledovali, může být na zdroji signálu, nebo na našich serverech. Diagnostikujte službu Oneplay v Moje O2.

  4. Zjistili jste na kanále 777 Afrika problém s internetovým připojením zařízení?
    1. Je možné, že některé z vašich zařízení váš internet vytěžuje. Zkuste od vaší Wi-Fi odpojit ostatní zařízení.
    2. Máte zařízení připojené bezdrátově (přes Wi-Fi)? Příčinou nízké rychlosti nebo kolísání internetového připojení zařízení bude pravděpodobně právě Wi-Fi. Problémy s Wi-Fi nejčastěji způsobuje rušení okolními Wi-Fi sítěmi na 2,4GHz frekvenci.

      Nejsnazším řešením je připojení zařízení k modemu síťovým (LAN) kabelem, pokud je to aspoň trochu možné.
      Připojení set-top boxu síťovým kabelem
      Většina domácích Wi-Fi sítí nabízí možnost připojení na základní (2,4GHz) či novější (5GHz) frekvenci. Máte-li možnost připojit se k Wi-Fi s „5G“ nebo „5GHz“ v názvu a nabízí-li alespoň 2 čárky signálu, bude vám pravděpodobně fungovat lépe než základní síť. Připojte se k ní. Máte-li O2 Smart Box, ten se o to stará automaticky.

      TIP: Správnou funkčnost Oneplay na zařízení jako takovém si můžete také ověřit připojením k jiné Wi-Fi síti, např. vytvořením hotspotu na mobilním telefonu a připojením k této jeho Wi-Fi síti.
    3. Někdy může pomoci všechna zařízení restartovat.

      Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
      • Pokud máte některé z těchto zařízení:
        • vnější anténu u internetu technologií 5G-ready
        • optický převodník (ONT) u optického internetu
        • CETIN Terminátor u internetu technologií Bonding
        • DOCSIS modem u kabelového internetu
      • Některé z těchto zařízení určitě máte:
      • Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)
      • Jako poslední restartujte zařízení, na kterém pozorujete špatnou kvalitu obrazu nebo zvuku ve Oneplay.
    4. Pokud se vyskytuje problém na zařízení připojeném kabelem, nebo když zařízení nemůžete přes kabel připojit, ověřte nízkou rychlost internetového připojení vašeho zařízení přes internet O2 diagnostikou O2 internetu.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek