Jiné problémy s aplikací Oneplay v televizi nebo chytrém zařízení připojeném k televizi mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na televizích
Pro vyřešení problému s Oneplay postupujte následovně:
Někdy může pomoci restartovat modem (router), případné další síťové prvky a zařízení, na kterém se problém projevuje.
Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:
Až vše opět naběhne, jako poslední restartujte zařízení, na kterém se problém s Oneplay projevuje.
Pokud ne, ozvěte se prosím přímo vašemu poskytovateli internetu. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou internetu v Moje O2.
Jestliže vám internet funguje správně, příčinou problému s aplikací Oneplay ve vašem zařízení může být chyba dat uložených aplikací Oneplay ve vašem zařízení. Odinstalováním aplikace Oneplay tato data odstraníte. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.
Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka „Nainstalovat“ je u již nainstalované aplikace tlačítko „Odinstalovat“.
Zkuste některou z těchhle stránek: