Jiný problém s aplikací Oneplay v televizi

Jiné problémy s aplikací Oneplay v televizi nebo chytrém zařízení připojeném k televizi mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na televizích

Pro vyřešení problému s Oneplay postupujte následovně:

  1. Restartujte zařízení

    Někdy může pomoci restartovat modem (router), případné další síťové prvky a zařízení, na kterém se problém projevuje.

    Postupně odpojte od napájení a opět do něj zapojte v uvedeném pořadí všechny vaše síťové prvky, které máte. Pokud restart provedete správně, na restartovaném zařízení do několika sekund po odpojení napájecího kabelu vše zhasne, po zapojení kabelu se kontrolky opět začnou rozsvěcet:

    1. Pokud máte některé z těchto zařízení:
      • vnější anténu u internetu technologií 5G-ready
      • optický převodník (ONT) u optického internetu
      • CETIN Terminátor u internetu technologií Bonding
      • DOCSIS modem u kabelového internetu
    2. Některé z těchto zařízení určitě máte:
    3. Pokud máte nějaká další zařízení: routery / switche / PLC adaptéry / bezdrátové přístupové body / opakovače (repeatery)

    Až vše opět naběhne, jako poslední restartujte zařízení, na kterém se problém s Oneplay projevuje.

  2. Funguje vám internet po restartování vašich zařízení?

    Pokud ne, ozvěte se prosím přímo vašemu poskytovateli internetu. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou internetu v Moje O2.

  3. Odinstalujte aplikaci Oneplay z vašeho zařízení a nainstalujte ji zpět

    Jestliže vám internet funguje správně, příčinou problému s aplikací Oneplay ve vašem zařízení může být chyba dat uložených aplikací Oneplay ve vašem zařízení. Odinstalováním aplikace Oneplay tato data odstraníte. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.

    Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka „Nainstalovat“ je u již nainstalované aplikace tlačítko „Odinstalovat“.

  4. Aplikace Oneplay ve vašem zařízení stále nefunguje, jak by měla?

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek