S jistotou může vadu zjistit jen autorizovaný servis. Váš set-top box bude nejspíš vadný, pokud vykazuje některý z chybových stavů uvedených dál v textu nebo pokud jeho možnou závadu zjistila diagnostika vaší služby O2 TV.
Příklady chybových stavů O2 set-top boxu:
O2 set-top boxy prodávané do konce dubna 2021 mají standardní zákonnou záruční lhůtu 2 roky. Na set-top boxy prodávané od začátku května 2021 poskytujeme prodlouženou záruční lhůtu 5 let. Podmínky prodloužené záruky.
Pokud set-top box objednal přihlášený uživatel zákaznického účtu, najdete dlaždici se zařízením v Moje O2:
Kliknutím na dlaždici zjistíte, jak dlouho set-top box máte.
Vadný O2 set-top box reklamujte v kterékoliv O2 Prodejně.
Do prodejny s sebou prosím vezměte:
Abyste mohli O2 TV i během reklamace pohodlně sledovat, rádi vám v prodejně půjčíme náhradní set-top box na dobu, než reklamaci toho vašeho vyřídíme. Stačí složit zálohu 1 000 Kč. Jakmile reklamaci uzavřeme, přinesete půjčený set-top box zpátky do prodejny, a my vám zálohu vrátíme.
Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dní. Uděláme ale všechno pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Jakmile budeme mít hotovo, dáme vám vědět.
Pokud už má váš set-top box po záruce, ozvěte se našim O2 Guru. Pomůžou vám vybrat nový.
Pro set-top boxy, které už nemáme v nabídce, pozáruční servis nenabízíme. Pro set-top boxy z naší aktuální nabídky je tu možnost poslat set-top box na pozáruční opravu do autorizovaného servisu. Předběžný odhad ceny takové opravy vám řekneme v kterékoliv O2 Prodejně.
Chápeme, že jste si na svůj starý set-top box zvykli a je těžké ho opustit. Přesto vám ale doporučujeme zvážit nákup nového s pětiletou zárukou. Další výhody nových set-top boxů vám ochotně představí naši O2 Guru.
Zkuste některou z těchhle stránek: