Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.
Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:
Přehledné informace o vašem plnění podmínek uvidíte i v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2. Kompletní pravidla akce najdete tady.
Odměnu si můžete aktivovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2 nebo v aplikaci My Air. Pokud si chcete založit účet u Air Bank, rádi vám pomůžeme na některé z vybraných prodejen O2. Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2. Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.
Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na váš hlavní účet vedený u Air Bank. Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.
Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air Bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, telefonní číslo, čísla a typ dokladů. Budeme sdílet také informace o splnění podmínek. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.
Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2, kompletní postup nastavení inkasa u O2 najdete tady.
Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).
Na konci každého měsíce vyhodnocujeme plnění 3 jednoduchých podmínek. Když je splníte, získáte odměnu 300 Kč. Na svůj účet u Air Bank ji dostanete do 15. dne následujícího měsíce. Pokud vám odměna nepřišla, podívejte se, jestli jste opravdu splnili všechno:
Do útraty se započítávají:
vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)