Můžu využívat Data naplno, i když mám smlouvu O2 PROfi?
Ano, můžete. Smlouva O2 PROfi nemá vliv na využívání služby Data naplno. Nadále čerpáte také všechny výhody smlouvy O2 PROFi, jak jste zvyklí.
Může Data naplno využívat i zaměstnanec?
Ano, službu Data naplno můžou využívat i vaši zaměstnanci. Neomezená data si každé vaše spravované číslo aktivuje zvlášť v aplikaci Moje O2.
Jak poznám, že už můžu datovat bez omezení a data se mi nepočítají?
Data naplno můžete využívat už od června v aplikaci Moje O2. Jakmile vám přijde potvrzovací SMS, tak se vám data z tarifu přestanou počítat. Po 24 hodinách vám znovu napíšeme SMS s upozorněním, že už datujete podle svého tarifu. Zbývající čas pro Data naplno si můžete kdykoliv ověřit i v aplikaci. V přehledu vidíte do kolika hodin vám Data naplno ještě poběží.
Co když všechna Data Naplno spotřebuji?
Máte dvě možnosti. Buď datujete dál podle svého tarifu jak jste zvyklí, a nebo si za 49 Kč můžete aktivovat další placená Data Naplno na 24 hodin. Začátkem dalšího zúčtovacího období se vám do tarifu načtou opět nová Data naplno.
Který den v měsíci se mi Data naplno obnoví?
Vždy podle vašeho zúčtovacího období. Zjistíte ho jednoduše v aplikaci Moje O2.
Jak se přihlásit do aplikace Moje O2?
Po otevření aplikace použijte jeden ze způsobů pro přihlášení, a to přes O2 ID nebo jednorázové přihlášení přes SMS kód. Pokud jste se ještě neregistrovali v Moje O2, O2 ID si nejdříve založte.