Společnosti Grant Thornton jsme poskytli službu O2 Office 365, která umožňuje budovat kompletní firemní IT bez počátečních nákladů nejen na hardware.
Se službou O2 Office 365 jsme zajistili flexibilitu v rámci komunikace, vedení a řízení projektů, která je v oblasti zaměření Grant Thornton nezbytná. Původní vlastní e-mailový server Grant Thornton v České republice již v minulosti nahradila služba O2 Business Mail. I ta však zastarala a její flexibilita i podpora přestaly vyhovovat rostoucím nárokům. Počátkem roku 2016 ji nahradila moderní služba O2 Office 365. Proběhla migrace dat a uživatelům zůstaly původní e-mailové adresy, obsahy schránek i přihlašovací údaje.
„Abychom dokázali reagovat na požadavky klientů a jednotlivých týmů, potřebujeme flexibilitu, operativní přístup a funkční podporu. Líbí se mi, že můžeme přidávat i další řešení Microsoft, když je potřebujeme, a nejde jen o aplikace balíčku Office.“
Jakub Šebek, Head of IT department, Grant Thornton Advisory s.r.o.
Grant Thornton pracuje v rámci své poradenské praxe na projektovém principu, kdy se tým poradců sestavuje podle potřeb klienta. Pro členy týmu zřizuje odpovídající e-mailové schránky, případně i prostředí pro komunikaci, vedení a řízení projektu. Po ukončení projektu se prostředky opět uvolňují. Podpora zřizování a provozu služeb musí být velmi operativní a pečlivá.
O2 Office 365 umožňuje okamžitě vybudovat firemní IT online, bez počátečních nákladů na hardware a licence. Obsahuje vše, co firma nebo organizace potřebuje: e-mail, nejrozšířenější kancelářský balík s licencemi, úložiště pro data, nástroje pro komunikaci a spolupráci a případně i web hosting a správu domény. Všechny dokumenty a soubory jsou po ruce kdekoliv a kdykoliv. A v kombinaci s nejrychlejším internetem od O2 je možné pracovat pohodlně i na cestách.
Kromě pěti zařízení mohou uživatelé vybraných plánů Office 365 nasadit aplikace Office i na vzdáleném serveru v rámci služeb O2 Cloud v tzv. SCA (Shared Computer Activation) režimu. SCA přináší zákazníkům více možností, větší flexibilitu a úsporu při investicích do cloudových technologií, neboť si mohou vybrat, zda službu budou provozovat ve svém vlastním prostředí, nebo hostovat v datovém centru některého z vybraných pověřených partnerů
Platba probíhá formou pravidelných měsíčních poplatků. Výše poplatku závisí na aktuálním počtu licencí. Ten lze kdykoliv v průběhu provozu služby zvýšit nebo snížit snadno a online. Jedna licence je vždy určena jednomu uživateli, který ji však může využít až na 5 zařízeních. Zřízení služby je bez závazku.
„Hlavní přínos pro nás? Když chci přidat schránku, tak ji do druhého pracovního dne většinou mám. A když mám nějaký problém, tak ještě ten den mám odpověď a případně i řešení.“
Jakub Šebek, Head of IT department, Grant Thornton Advisory s.r.o.
Grant Thornton poskytuje komplexní služby v oblasti auditu, účetnictví, daňového, manažerského a transakčního poradenství. Na trhu působí od roku 1924 a v současnosti je šestou největší organizací svého druhu na světě. Zaměstnává přes 40 000 profesionálů, kteří působí ve více než 130 zemích celého světa. Společný roční obrat členských firem dosahuje 5,2 miliardy USD.
Na českém trhu si Grant Thornton za poslední dvě desetiletí vybudoval silnou pozici. Patří zde mezi pět největších poradenských společností a od roku 2002 roste každoročně v průměru o 25 %. Ve svých kancelářích v Praze a Brně zaměstnává přes 100 profesionálů, kteří dodávají služby více než 700 klientům z privátní i veřejné sféry. Mezi zákazníky Grant Thornton patří i polovina Czech TOP 100 firem.