Zjistit volajícího můžete až 60 dní zpětně od uskutečnění obtěžujícího volání. Identifikujeme veřejná i skrytá čísla, a to včetně mobilních čísel tarifních zákazníků a některých uživatelů předplacených služeb. U hovorů ze sítí jiných operátorů, mezinárodních hovorů nebo přesměrovaných volání, nemusí být identifikace čísla dostupná.
Pokud chcete nahlásit nějaké obtěžující volání, stačí vyplnit formulář a vyznačit požadované údaje včetně data a času, kdy ke zlomyslnému volání došlo. Pokud používáte telefonní linky od O2, poskytneme vám informace o volajícím:
Cena za 1–5 identifikovaných čísel je 208,26 Kč bez DPH (252,00 Kč vč. DPH).
Vyplňte formulář žádosti a zadejte jméno (název firmy), referenční číslo, rodné číslo nebo IČO, na které je linka vedena u O2.
O2 Czech Republic a.s.
Vyšetřování a prevence kriminality
Za Brumlovkou 266/2
Praha 4 – Michle
PSČ 140 22
Navštivte některou z O2 Prodejen.
Prodejce O2 s vámi vyplní formulář žádosti o identifikaci zlomyslného volání. Pracovník po vás může chtít identifikační průkaz (OP, pas) k ověření údajů.
Výsledek šetření vám pošleme do 10 dnů od doručení originálu vyplněné smlouvy.
Identifikační údaje vám předáme za předpokladu, že tyto údaje jsou O2 známy. Pokud se jedná o hovor z předplacené O2 SIM karty nebo ze zahraničí, předáme vám jen informaci o volajícím čísle, protože další údaje nejsou O2 známy. I tyto informace jsou zpoplatněny.
Identifikovat je možné jen hovory uskutečněné – tedy volaným přijaté. Nepřijaté hovory (prozvánění) nelze identifikovat.
Hovory je možné identifikovat i v případech, kdy volající využívá službu skrytého čísla.
Identifikovat jdou i SMS, respektive telefonní číslo a identifikační údaje zákazníka k telefonnímu číslu, ze kterého jsou SMS posílány, jsou-li O2 známy.
Hovory uskutečněné prostřednictvím VoIP platformy lze identifikovat jen za předpokladu, že volajícímu i volanému bylo přiděleno telefonní číslo ve tvaru určeném pro veřejně dostupnou telefonní službu.
V případech, kdy je obtěžující hovor uskutečněn z pobočkové ústředny, je žadateli poskytnuta informace o volající pobočce nebo i jen odchozí číslo pobočkové ústředny. Jsou-li O2 známy identifikační údaje o volajícím, jsou poskytnuty žadateli.