Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových linek díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.
Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.
O2 Managed WAN je soubor služeb pro dohled a správu business internetové konektivity a datového propojení firemních poboček. Veškeré procesy související s rozvojem a provozem sítě jsou certifikované, řízené a měřitelné podle ISO a ITIL. Dohled je prováděn na koncových prvcích (routerech), které jsou ve vlastnictví O2.
Co je zahrnuto v základní ceně?
V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.
Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:
Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.
Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.
Služba Proaktivita IPC zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.
Všeobecné podmínky a Ceník základních služeb naleznete na stránce Ceníky a dokumenty.