O2 Managed WAN

Prvotřídní správa internetové konektivity a datového propojení vašich poboček.

Vnější firemní síť pod dohledem odborníků

Proaktivní dohled a řešení poruch a výpadků
Neustálý přehled o stavu sítě a provozu díky webovému portálu
O všechny požadavky se postará zkušený profesionál
Garantovaná kvalita včetně reportingu plnění SLA

Postavíme vám Managed WAN na míru

Máme zkušenosti se správou konektivit pro největší firmy i státní správu. Připravíme nabídku přímo podle specifických potřeb vaší organizace.

Reference a případové studie

Tyto společnosti a organizace nám důvěřují

Služby O2 pro Komerční banku

Pro Komerční banku jsme
připravili nadstandardně
chráněné datové centrum
včetně potřebného zázemí.

Služby O2 pro město Kolín

Po spuštění Smart City od O2 se průměrná denní zaplněnost v kolínských kontejnerech na tříděný odpad snížila až o 40 %.

Služby O2 pro McDonald's

Naše digitální služby pomáhají restauracím McDonald's ovládat velkoplošné panely nebo provozovat Wi-Fi a datové kiosky.

Služby O2 pro Tristone

Společnosti Tristone jsme poskytli kompletní řešení WAN sítě, která dnes propojuje 15 výrobních závodů po celém světě.

Služby O2 pro Air Bank

Zajištujeme připojení pro téměř 400 bankomatů Air Bank po celé ČR.

Služby O2 pro TollNet

Pro společnost TollNet zajišťujeme komplexní služby Systému elektronického mýtného v ČR.

Služby O2 pro Bidfood

Přesnou geolokací i online sledováním provozu šetří O2 Car Control náklady Bidfood, jednomu z největších distributorů potravin.

Nechte nám kontakt

Nezávazná konzultace

Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci.
Údaje zpracujeme podle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Nezávazná konzultace Nechte nám na sebe kontakt. Ozveme se vám a společně probereme, jak vám můžeme pomoci. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Monitoring a správa služeb v eWatch

Monitoring a správa služeb v eWatch

Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových linek díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.

Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.

Podrobné informace o O2 Managed WAN

O2 Managed WAN je soubor služeb pro dohled a správu business internetové konektivity a datového propojení firemních poboček. Veškeré procesy související s rozvojem a provozem sítě jsou certifikované, řízené a měřitelné podle ISO a ITIL. Dohled je prováděn na koncových prvcích (routerech), které jsou ve vlastnictví O2.
 

Co získáte v ceně služby

Co je zahrnuto v základní ceně?

V případě varianty Standard je v základní ceně zahrnut  dohled servisního managera a zvýšení dostupnosti služby.

Varianta Complete nabízí v základní ceně navíc:

  • Technické poradenství
  • Pravidelné schůzky (technická podpora 2. úrovně)
  • Reporting IP
  • Aplikační portál (Dashboard, Inventář síťových prvků, přehledy dostupnosti služeb, výpadky a  jejich řešení,…)
Jak získat přístup do aplikačního portálu

Obvykle přístup do portálu získáte společně s aktivací služby O2 Managed WAN Complete nebo O2 Managed WAN Standard. Přihlašovací údaje vám přijdou e-mailem.

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC

Rozdíl mezi proaktivitou nabízenou v rámci O2 Managed WAN a službou Proaktivita IPC nabízenou k datovým službám

Proaktivita u O2 Managed WAN se týká přístupu Service Desku k řešení problému. Pokud dojde k poruše, náš Service Desk ji zachytí a rovnou začne poruchu řešit. Následně vám dá vědět, že o potížích víme a už pracujeme na nápravě. Standardně Service Desk o vzniklém problému informuje do 60 minut. Potom v intervalu ne delším než 4 hodiny průběžně poskytuje informace o vývoji až do vyřešení problému.

Proaktivita IPC

Služba Proaktivita IPC zajišťuje automatické posílání SMS nebo e-mailové notifikace v případě vzniku jakéhokoliv alarmu ve vaší síti. Služba nerozlišuje význam alarmu. To znamená, že obdržíte celou řadu notifikací, u kterých musíte sami vyhodnotit, jestli se jedná o poruchu. Jestli ano, je potřeba, abyste ji „reaktivně“ na Service Desku nahlásili. V tu chvíli Service Desk začne se problém řešit.

Podmínky a ceny

Všeobecné podmínky a Ceník základních služeb naleznete na stránce Ceníky a dokumenty.