O2 Internet Business je oblíbenou službou firem, jejichž fungování je na kvalitě připojení závislé.
Mějte neustálý přehled o stavu a provozu svých datových služeb díky webovému portálu eWatch. Jednoduše se dostanete k on-line konzultaci nebo zadání požadavku na vyřešení poruchy.
Navíc budete mít vždy po ruce pravidelný report plnění SLA. Zároveň si můžete nastavit proaktivní upozornění na výpadek.
V rámci služby O2 Internet Business dodáváme internetové připojení s garantovanou dostupností. Rychlost a kvalita je garantovaná pouze na úseku poslední míle, tj. připojení od ústředny k zákazníkovi, které je bez agregace.
V ceně služby O2 Internet Business je základní SLA 0. Garance SLA 1 a výš je nutné přikoupit. V případě výpadku technici řeší přednostně problémy ovlivňující zákazníka se zakoupeným SLA.
PLATNÉ OD 1. 10. 2021 | JEDNOTKA | SLA 0 | SLA 1 | SLA 2 MB |
SLA 3 | SLA 4 |
---|---|---|---|---|---|---|
MĚSÍČNÍ DOSTUPNOST | % | 99 | 99,5 | 99,7 | 99,9 | 99,95 |
MAX. DÉLKA PORUCHY CELÉ SLUŽBY | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 4 |
MAX. DÉLKA PORUCHY PRIMÁRNÍ/ZÁLOŽNÍ PŘÍPOJKY | hodin | - | - | 48 | 48 | 48 |
DOBA ODEZVY | minut | 120 | 120 | 60 | 60 | 20 |
INFORMOVÁNÍ O PROBLÉMU | hodin | 12 | 12 | 6 | 4 | 1 |
AUTOMATICKÁ SANKCE | NE | ANO | ANO | ANO | ANO |
Pro dodání garancí typu SLA3 a SLA4 musí být záloha řešena samostatnou paralelní linkou.
Připojení je možné realizovat standardně pomocí optické, metalické (SHDSL, vDSL) nebo mobilní sítě, nebo s využitím mikrovlnného spoje v licencovaném či nelicencovaném pásmu. Výběr technologie je na dodavateli podle možností v konkrétním místě připojení. Je možné, aby si zákazník vybral nosnou technologii sám. V tom případě je nutné provést individuální nacenění speciálně pro tuto technologii.
Standardní součástí služby je dodávka a správa koncového zařízení - routeru. Používáme zařízení od renomovaných společností Fortinet, Cisco nebo Huawei.
Instalaci provádí technici O2 nebo technici smluvních partnerů, kteří zároveň nesou zodpovědnost za výsledek instalace a samotný chod služby. Zákazník v případě umísťovaní technologie nutného pro zprovoznění služby musí zabezpečit souhlas vlastníka prostoru.
Mobilní backup zabezpečuje služba Internet Mobile Backup. Ta dodává nezávislé zálohování primární přípojky jinou technologií, s nižší přenosovou rychlostí. Přepojení na záložní linku se děje automaticky v případě výpadku primárního spoje. Všechny IP adresy zákazníka jsou zachovány, přesměrování nastane do 100ms, VPN se nerozpadá. Součástí dodávky této doplňkové služby je i potřebný HW. Využíváme zařízení Conel, Fortinet nebo Cisco.
Bezpečnostní audit vám zanalyzuje provoz do sítě na rozhraní veřejného internetu. Díky němu dokáže identifikovat a zároveň ukázat slabá místa stávajícího řešení. Zároveň je ideálním nástrojem na kontrolu stávající bezpečnostní politiky a konfigurace. Audit vám dá doporučení pro zlepšení bezpečnostních nastavení.
Bezpečnostní audit je možné získat jen s koupí nového O2 Internet Business zdarma právě jednou, objednává se u vašeho obchodníka O2. Audit probíhá tak že nejprve se aktivuje na lince analýza dat. Ta trvá 1 měsíc. Následně je zákazníkovi vygenerovaný individuální report se zjištěními a doporučeními. Aktivace auditu je možná jen v spojení s CPE Fortinet.