O2 Záznam hovorů je ve své podstatě on-line streamování monitorovaných hovorů na mobilních číslech a poskytování on-line nahrávací platformy pro záznam a správu monitorovaných hovorů a k nim příslušných metadat.
Služba zajišťuje přehrávání informativní hlásky o monitorování hovoru pro volajícího. Informace pro volaného je nutné zajistit ústně nebo jinou formou, např. smluvně.
Co je součástí služby
- nahrávání, šifrování a ukládání všech hovorů na mobilních číslech v síti O2 Czech Republic a.s.
- webové rozhraní pro správu této služby a všech nahrávaných telefonních čísel využívajících služby Nahrávání hovorů
- klientskou aplikaci, která umí nahrávku dešifrovat a přehrát
- možnost exportu záznamů manuálně nebo automaticky
- možnost mazání záznamů na základě předem stanovených pravidel – blacklisting (vyřazení definovaných telefonních čísel z nahrávání), určení denní doby nahrávání
- možnost správy přístupů a uživatelských práv jednotlivých uživatelů
- reporting jednotlivých aktivit v rámci uživatelského rozhraní, reporting typu hovorů, reporting velikosti úložiště
- možnost nastavení upozornění
Záznam hovorů je ve formátu MP3, bitrate 16kbit/s, MONO.
Služba je založená na mobilním čísle a není požadovaná výměna SIM karty mobilního čísla.