O2 Záznam hovorů pro firmy

Zaznamenávejte hovory se zákazníky na svých mobilních telefonech. O2 Záznam hovorů nabízíme ve dvou variantách, a to už pro 10 uživatelů. 

Standardní varianta

  • Zabezpečené úložiště u O2
  • Splňuje náročné bezpečnostní požadavky
  • Uložení dat na cca 6 měsíců
  • Nízké požadavky na internetové připojení

Premium varianta

  • Zabezpečené úložiště u O2 a/nebo vlastní úložiště
  • Splňuje nejnáročnější bezpečnostní požadavky
  • Možnost volby počátečního úložiště
  • Možnost uložení dat na 2, 5, 7 nebo10 let 
  • Možnost pracovat off-line
  • Možnost práce s exportovanými daty
  • Nízké nároky na připojení k internetu

Podrobné informace

Technické informace

O2 Záznam hovorů je ve své podstatě on-line streamování monitorovaných hovorů na mobilních číslech a poskytování on-line nahrávací platformy pro záznam a správu monitorovaných hovorů a k nim příslušných metadat. 

Služba zajišťuje přehrávání informativní hlásky o monitorování hovoru pro volajícího. Informace pro volaného je nutné zajistit ústně nebo jinou formou, např. smluvně.

Co je součástí služby

  • nahrávání, šifrování a ukládání všech hovorů na mobilních číslech v síti O2 Czech Republic a.s.
  • webové rozhraní pro správu této služby a všech nahrávaných telefonních čísel využívajících služby Nahrávání hovorů
  • klientskou aplikaci, která umí nahrávku dešifrovat a přehrát
  • možnost exportu záznamů manuálně nebo automaticky
  • možnost mazání záznamů na základě předem stanovených pravidel – blacklisting (vyřazení definovaných telefonních čísel z nahrávání), určení denní doby nahrávání
  • možnost správy přístupů a uživatelských práv jednotlivých uživatelů
  • reporting jednotlivých aktivit v rámci uživatelského rozhraní, reporting typu hovorů, reporting velikosti úložiště
  • možnost nastavení upozornění

Záznam hovorů je ve formátu MP3, bitrate 16kbit/s, MONO.

Služba je založená na mobilním čísle a není požadovaná výměna SIM karty mobilního čísla.

Podmínky a ceny

Podmínky

Pro potřeby zprovoznění služby O2 Záznam hovorů je třeba uzavřít samostatnou smlouvu pro smluvní zastřešení oblasti nahrávání mobilních hovorů. Abychom dodrželi bezpečnostní procesy, potřebujeme  na zřízení služby minimálně 14 dní od podpisu smlouvy na dodávku služby.

Cena

Službu vždy dodáváme jako zákaznické řešení. To znamená, že cena je vždy individuální podle konkrétních požadavků. Služba potom fakturujeme v samostatné faktuře nebo v mobilní faktuře jako měsíční poplatek k příslušnému telefonnímu číslu.