Čekáte důležitý telefon a bojíte se, že v rozhodující chvíli budete mít na lince někoho jiného? Aktivujte si zdarma službu „Signalizace příchozího hovoru“ a žádný hovor už vám neuteče. Na každý příchozí hovor vás služba upozorní.
Pokud máte službu zapnutou, právě voláte a v téže chvíli vám zavolá někdo třetí:
Službu si můžete aktivovat ZDARMA.
Zapnutí, vypnutí, zjištění stavu
Všichni noví zákazníci i velká většina současných má službu automaticky aktivní. Pokud se služba Signalizace příchozího hovoru aktivní, můžete si ji sami zapínat, vypínat nebo zjišťovat stav. Snadno to zvládnete v menu telefonu nebo pomocí kódů sítě.
Ovládání služby v menu telefonu
Zapnutí, vypnutí nebo zjištění stavu pořešíte v menu svého mobilu. Službu často najdete pod označením "Čekání hovoru" , "Služba hovorů na lince", "Druhé volání", "Call Waiting", apod. Způsob ovládání služby u jednotlivých telefonů záleží na daném telefonu.
Ovládání služby pomocí kódů sítě
Zapnutí – *43# – odeslat jako hovor
Vypnutí – #43# – odeslat jako hovor
Kontrola stavu – *#43# – odeslat jako hovor
Ve chvíli, kdy máte službu aktivní a zapnutou, můžete na příchozí volání v průběhu jiného hovoru reagovat pomocí voleb v menu telefonu nebo tlačítek klávesnice.
Odmítnutí – 0 – odeslat jako hovor
Ukončení hovoru a spojení s nově příchozím – 1 – odeslat jako hovor
Přidržení hovoru a přepojení na nový – 2 – odeslat jako hovor
Přepínání mezi hovory – 2 – odeslat jako hovor
Zkuste jednu z těchto stránek: