Signalizace příchozího hovoru

Čekáte důležitý telefon a bojíte se, že v rozhodující chvíli budete mít na lince někoho jiného? Aktivujte si zdarma službu „Signalizace příchozího hovoru“ a žádný hovor už vám neuteče. Na každý příchozí hovor vás služba upozorní.

Pokud máte službu zapnutou, právě voláte a v téže chvíli vám zavolá někdo třetí:

  • Ten, kdo se vám snaží dovolat uslyší O2 Spojovatelku.
  • Krátké pípnutí a zobrazení jméno nebo čísla volajícího na displeji telefonu vás upozorní na hovor.
  • Právě probíhající hovor nemusíte položit. Stačí ho přidržet, přijmout druhého volajícího a podle potřeby mezi oběma přepínat.
  • Když hovor nepřijmete a máte aktivní přesměrování "Pokud neodpovídá", hovor se obvykle po 30 sekundách přesměruje do hlasové schránky.
  • Když hovor nepřijmete a nemáte aktivní přesměrování "Pokud neodpovídá", čeká nově příchozí hovor na lince a za chvíli automaticky zavěsí.
  • Pokud hovor nepřijmete, zobrazí se vám jako zmeškaný.

Službu si můžete aktivovat ZDARMA.

 

Zapnutí, vypnutí, zjištění stavu

Všichni noví zákazníci i velká většina současných má službu automaticky aktivní. Pokud se služba Signalizace příchozího hovoru aktivní, můžete si ji sami zapínat, vypínat nebo zjišťovat stav. Snadno to zvládnete v menu telefonu nebo pomocí kódů sítě.

 

Ovládání služby v menu telefonu

Zapnutí, vypnutí nebo zjištění stavu pořešíte v menu svého mobilu. Službu často najdete pod označením "Čekání hovoru" , "Služba hovorů na lince", "Druhé volání", "Call Waiting", apod. Způsob ovládání služby u jednotlivých telefonů záleží na daném telefonu.

 

Ovládání služby pomocí kódů sítě

Zapnutí – *43# – odeslat jako hovor 
Vypnutí – #43# – odeslat jako hovor 
Kontrola stavu – *#43# – odeslat jako hovor

Ve chvíli, kdy máte službu aktivní a zapnutou, můžete na příchozí volání v průběhu jiného hovoru reagovat pomocí voleb v menu telefonu nebo tlačítek klávesnice.

Odmítnutí – 0 – odeslat jako hovor 
Ukončení hovoru a spojení s nově příchozím – 1 – odeslat jako hovor 
Přidržení hovoru a přepojení na nový – 2 – odeslat jako hovor 
Přepínání mezi hovory – 2 – odeslat jako hovor

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek