Problémy s příchozí MMS mohou nastat z různých důvodů. Zkuste proto prosím ověřit:
- zda byla MMS od odesílatele skutečně odeslána
-
máte povolené datové přenosy v telefonu (přes Wi-Fi nelze MMS odesílat)
-
máte správně nastavený mobilní telefon
-
máte dostatek volného místa v uložišti telefonu
-
máte povolené automatické stahování MMS (v základním nastavení bývá tato možnost vypnuta)
-
jednalo se o standardní MMS (např. vizitky nejsou kompatibilní mezi všemi telefony)
-
nemáte ve vašem telefonu číslo odesílatele na černé listině, tzv. blacklistu
Tip: Pokud se cílovému číslu v síti O2 nepodaří MMS zprávu doručit na první pokus, zpráva se uloží do O2 MMS alba a příjemci je doručena SMS s odkazem pro možnost zobrazení zprávy např. na počítači. Funkce MMS album je automatická a není ji možné vypnout.
Pokud je vše výše uvedené v pořádku vyzkoušejte SIM kartu vložit do jiného telefonu, kde MMS fungují. Pokud budou MMS z jiného přístroje odcházet, jedná se o chybu samotného telefonu.