Reklamace zařízení

Jak zařízení reklamovat

Stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně.

Co je pro podání reklamace potřeba

Pro reklamaci budete potřebovat jeden z následujících dokumentů - daňový doklad, dodací list nebo platný záruční list zařízení.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace

Když je zařízení ještě v záruce

Zařízení přijmeme v rámci standardního reklamačního řízení. Na vyřízení reklamace máme zákonem stanovenou lhůtu 30 dní, reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.

Když už zařízení není v záruce

Taková oprava už je zpoplatněná. Odhad ceny vám dáme předem, ale v průběhu opravy se ještě může měnit. Na každou případnou změnu ceny vás ale včas upozorníme a nejdřív si ji s vámi odsouhlasíme. Všechny opravy pro nás zajišťují autorizované servisy výrobců.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek