Konferenční hovor umožňuje vzájemné volání až pro 6 účastníků.
Služba je automaticky dostupná všem tarifním zákazníkům hlasových služeb a podporuje ji většina mobilních telefonů.
Pro lepší představu, jak ovládat konferenční hovor, jsme pro vás připravili jednoduché ilustrační návody pro vybrané modely mobilních telefonů Nokia
s operačním systémem Symbian, Apple iPhone a Samsung s operačním systémem Android.
Příklad č. 1
Firma má několik poboček v ČR, zastoupení v Polsku a na Slovensku. Díky konferenčnímu hovoru mohla prodloužit časový interval mezi společnými poradami s osobní účastí na jeden měsíc a aktuální problémy řešit jednou týdně pomocí telekonference.
Příklad č. 2
Pro řešení důležité zakázky je potřeba dohodnout společný postup mezi techniky, logistikou a obchodníkem, který má zakázku na starosti. Specialista z logistiky je bohužel na dovolené a po jeho návratu odjíždí technik na zahraniční školení - společná osobní schůzka je tedy možná až za dva týdny. Po předchozí SMS domluvě se v dohodnutém čase uskuteční konferenční hovor mezi všemi zúčastněnými stranami. V jeho průběhu jsou všechny záležitosti vyřešeny.
Příklad č. 3
Parta známých se domlouvá společně na hory. Řeší, kdo může vzít auto, kdo stan a kdo vařič. Pomocí konferenčního hovoru se vše dohodne rychle, není třeba obvolávat každého ze skupiny zvlášť.
Obchodník řeší telefonicky se zákazníkem objednávku a potřebuje technickou konzultaci. Pomocí konference přizve do hovoru technického projektanta a společně vyřeší podrobnosti objednávky.
Je třeba vyřešit jednoduchou záležitost, rozhodnutí však musí být schváleno více stranami. Z časových důvodů je tedy nejefektivnější uspořádat konferenční hovor.
Objeví se problém, do kterého je zapojeno více stran. Jedna strana v e-mailu navrhne řešení, potom k němu své komentáře uvede další strana, obešle všechny zúčastněné a čeká na reakci, atd. Proběhne několik kol návrhů a připomínek, diskuse však nebere konce, nedochází ke společné dohodě. Situaci může vyřešit pouze společná schůzka nebo konferenční hovor.
Od 1.9.2012 bude služba Konferenční hovor omezena pouze na volání v rámci ČR a z ČR do zahraničí.
Uskutečněte běžný hovor obvyklým způsobem, postup pro přidávání dalších účastníků do konference najdete v návodu k vašemu mobilního telefonu.
Zahájení
Soukromý hovor
Ukončení hovoru
Aktivace služby je zdarma a za její využívání se neplatí žádné měsíční poplatky.
Hovory mezi jednotlivými účastníky platí vždy volající.
Pokud konferenční hovor se 3 účastníky zahájí sestavovatel konference, bude platit za všechny tři hovory.
Pokud sestavovatel konference bude volán jedním z účastníků, další mu zavolá na druhou linku a sestavovatel konference všechny propojí, nebude platit nic (jde o příchozí hovory placené volajícími).
V praxi může dojít k současné kombinaci obou výše popsaných možností.
Každý jednotlivý hovor v rámci konference je zpoplatněn jako běžné hovorné podle tarifu volajícího včetně všech slev a VPN sazeb.
Zkuste jednu z těchto stránek: