Pokud chcete službu převést na jiný zákaznický účet stejného účastníka, zvládnete to snadno a zadarmo online v Moje O2. Stačí si najít tarif, který chcete převést, a vybrat akci Přesunout službu.
Pokud k převodu dojde v průběhu zúčtovacího období, dotkne se změna nejbližšího vyúčtování. Rozdělíme ho na období "starého" a "nového" zákaznického účtu. Proto je lepší službu převádět po konci zúčtovacího období. Aby to pro vás bylo co nejjednodušší, v Moje O2 najdete při objednávání termínu převodu "Kdy máme změnu provést" taky volbu "Po ukončení zúčtovacího období".
Jakmile převod objednáte, najdete objednávku pod novým zákaznickým účtem. Na starém účtě vidět nebude.
Ceny tarifu zůstávají po převodu na nový účet stejné.
Ceny tarifu zůstávají po převodu na nový účet stejné. Pokud má účet, na který tarif převádíte, nastavenou Individuální nabídku s dopadem na cenu dané služby, změní se cena převáděné služby podle Individuální nabídky.
Pokud u původního tarifu využíváte výhody Individuální nabídky, je potřeba, aby ji měl nový účet taky. Jinak se budeme muset domluvit na změně převáděného tarifu.
Převést můžeme jen tarif, který je zapnutý - není jakkoliv omezený nebo odpojený (např. kvůli neplacení).
Datum, kdy služby převedeme na jiného zákazníka, si můžete vybrat. Udělat to můžeme hned v aktuální den, nebo některý další.
Je potřeba myslet i na to, že nevyčerpané volné jednotky ani data se nepřevádějí.
Zkuste jednu z těchto stránek: