Pro vyřešení nefunkčního přihlášení postupujte následovně:
Případně se stavte v kterékoliv prodejně O2. Rádi vám se vším pomůžeme.
V takovém případě možná některá vaše kontaktní osoba s přístupem do vašeho Oneplay vaše zařízení odebírá ve Správě zařízení.
Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje nebo přihlašovací údaje některé z vašich kontaktních osob pro přístup do vašeho Oneplay, doporučujeme nastavit u kontaktních osob nová hesla pro přístup do Moje O2. Změna hesla je možná buď v nastavení Moje O2 (po přihlášení do Moje O2), nebo volbou „Neznám heslo“ (bez přihlášení do Moje O2), která vám zašle na zadaný e-mail kontaktní osoby formulář pro nastavení nového hesla.
Pokud si na našem webu objednáte O2 služby, přímo v průběhu objednávky vás vyzveme k registraci do Moje O2. Budete potřebovat kontaktní údaje a e-mail, kterým se budete později přihlašovat. V případě digitálního ověření vás ještě vyzveme k vytvoření hesla. Pokud jste během digitálního ověření heslo nevyplňovali nebo registraci nedokončili, pošleme vám na e-mail odkaz, přes který registraci do Moje O2 dokončíte.
Bez dokončené registrace se do Moje O2 ani do Oneplay nepřihlásíte.
Nemáte ještě O2 ID nebo ho potřebujete změnit? Zastavte se v některé z našich O2 Prodejen, rádi vám pomůžeme.
Zkuste některou z těchhle stránek: