Nefunkční přihlášení

Pro vyřešení nefunkčního přihlášení postupujte následovně:

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2.
  2. Nepamatujete si svou e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2? Na téhle stránce si s pomocí mobilní aplikace Moje O2 potřebné údaje pro přihlášení zřídíte.
  3. Ujistěte se, že se vašimi přihlašovacími údaji můžete přihlásit do Moje O2.
    • Pokud vám nefunguje ani přihlášení do Moje O2, obnovte si heslo tady.
  4. Nemáte v prohlížeči uložené staré heslo nebo jinou e-mailovou adresu? Zkuste vaše přihlašovací údaje zadat ručně v té kombinaci, ve které vám fungují pro přihlášení do Moje O2.
  5. Máte správnou roli kontaktní osoby v Moje O2? Kontaktní osoby s některými rolemi nemají přístup ke sledování Oneplay – pokud se do Oneplay pokusíte přihlásit přihlašovacími údaji takové kontaktní osoby, přihlášení se nezdaří. Pouze kontaktní osoby s těmito rolemi mají přístup ke sledování služby Oneplay:
    • Primární správce zákazníka
    • Správce zákazníka
    • Správce zákaznického účtu
    • Správce služby (s číslem řešené Oneplay služby)
    • Uživatel služby (s číslem řešené Oneplay služby)

Případně se stavte v kterékoliv prodejně O2. Rádi vám se vším pomůžeme.

Mohlo by vás zajímat

Web Oneplay.cz opakovaně vyžaduje přihlášení
Dokončení registrace do Moje O2
Změna O2 ID nebo nová registrace

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek