Maximální počet zařízení v rámci jednoho plánu, která mohou zároveň sledovat obsah Oneplay, je omezen na jedno zařízení.
V případě zakoupeného balíčku Rodinné sledování je maximální počet současně sledujících zařízení omezen na tři zařízení.
Pokud vypnete zařízení, které Oneplay sleduje, může trvat i několik minut, než uvolní dostupnou kapacitu jinému zařízení. Pro co nejrychlejší vyřešení problému postupujte následovně:
Přejděte do Správy zařízení a odstraňte některé zařízení, které Oneplay právě sleduje.
Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje nebo přihlašovací údaje některé z vašich kontaktních osob pro přístup do vašeho Oneplay, doporučujeme nastavit u kontaktních osob nová hesla pro přístup do Moje O2. Změna hesla je možná buď v nastavení Moje O2 (po přihlášení do Moje O2), nebo volbou „Neznám heslo“ (bez přihlášení do Moje O2), která vám zašle na zadaný e-mail kontaktní osoby formulář pro nastavení nového hesla.
Jestliže jste se přesvědčili o tom, že jste přihlášeni ke správné službě, a domníváte se, že obrazovku s informací o dosažení maximálního počtu současných sledování vidět nemáte, nastavení vaší služby Oneplay prověřte diagnostikou služby Oneplay v Moje O2.
Zkuste některou z těchhle stránek: