Oneplay.cz hlásí, že byl dosažen maximální počet současných sledování

Maximální počet zařízení v rámci jednoho plánu, která mohou zároveň sledovat obsah Oneplay, je omezen na jedno zařízení.

V případě zakoupeného balíčku Rodinné sledování je maximální počet současně sledujících zařízení omezen na tři zařízení.

Pokud vypnete zařízení, které Oneplay sleduje, může trvat i několik minut, než uvolní dostupnou kapacitu jinému zařízení. Pro co nejrychlejší vyřešení problému postupujte následovně:

  1. Odstraňte některé aktuálně sledující zařízení ve Správě zařízení

    Přejděte do Správy zařízení a odstraňte některé zařízení, které Oneplay právě sleduje.

  2. Přihlašuje se vám do Oneplay zařízení, které neznáte?

    Jestli se domníváte, že někdo zjistil vaše přihlašovací údaje nebo přihlašovací údaje některé z vašich kontaktních osob pro přístup do vašeho Oneplay, doporučujeme nastavit u kontaktních osob nová hesla pro přístup do Moje O2. Změna hesla je možná buď v nastavení Moje O2 (po přihlášení do Moje O2), nebo volbou „Neznám heslo“ (bez přihlášení do Moje O2), která vám zašle na zadaný e-mail kontaktní osoby formulář pro nastavení nového hesla.

  3. Máte Rodinné sledování?
    • Rodinné sledování ještě nemám
      Maximální počet zároveň sledujících zařízení můžete jednoduše navýšit z jednoho na tři zakoupením balíčku Rodinné sledování.
       
    • Rodinné sledování mám
      Maximální počet současně sledujících zařízení je pro plán s balíčkem Rodinné sledování omezen na tři zařízení. Stav balíčku Rodinné sledování se zobrazuje ve Správě zařízení.

      Balíček zde nevidíte jako aktivní? Pokud máte přístup k více službám Oneplay, nejprve ověřte, zda jste skutečně přihlášeni ke službě Oneplay, ke které máte balíček Rodinného sledování objednaný: odhlaste se z Oneplay přes ikonu profilu (na navigační liště vpravo nahoře) a po odhlášení se přihlaste zpět přihlašovacími údaji ke službě, kterou řešíte.

    Jestliže jste se přesvědčili o tom, že jste přihlášeni ke správné službě, a domníváte se, že obrazovku s informací o dosažení maximálního počtu současných sledování vidět nemáte, nastavení vaší služby Oneplay prověřte diagnostikou služby Oneplay v Moje O2.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek