Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny vaším počítačem či jeho pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay na počítači
Problémy může také způsobovat hardware či software vašeho počítače.
Pro vyřešení postupujte následovně:
Pokud máte potíže s internetem, ozvěte se prosím svému poskytovateli. Internet od O2 zkontrolujte diagnostikou v Moje O2.
Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.
Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho počítače.
Byly na kanále 777 Afrika obraz i zvuk v pořádku?
Zda je příčina skutečně ve vašem počítači, si můžete ověřit také tím, že si obsah na webu Oneplay.cz zkusíte přehrát na jiném počítači.
Někdy může problém s obrazem nebo zvukem způsobovat i nevhodně nastavený webový prohlížeč či jeho rozšíření. Návod pro sledování Oneplay na webu najdete zde.
Zkuste některou z těchhle stránek: