Problém s kvalitou obrazu nebo zvuku

Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho mobilního zařízení. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay v mobilní aplikaci

Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:

  1. Restartujte zařízení

    Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.

    Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.

    Restartování iPhoneRestartování Androidu

  2. Vyzkoušejte jiné připojení
    • Připojujete se přes Wi-Fi?
      Zkuste v zařízení vypnout Wi-Fi a aplikaci Oneplay spustit přes mobilní data ve svém tarifu, případně se připojit k jiné Wi-Fi síti, například k mobilnímu hotspotu z telefonu. Pokud bude aplikace fungovat správně, může být problém v internetovém připojení nebo ve Wi-Fi síti, ke které byl telefon původně připojený.
       
    • Připojujete se přes mobilní data?
      Vyzkoušejte funkčnost aplikace Oneplay po připojení k nějaké Wi-Fi síti.

    Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Pokud jej máte od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak problém vyřešit. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, které není od nás, kontaktujte vašeho poskytovatele.

  3. Nemůžete-li vyzkoušet jiné připojení, ověřte na vašem zařízení rychlost a kvalitu internetového připojení

    Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.

    • Pokud uvidíte delší dobu nižší hodnotu, nebo se bude tato hodnota často měnit, příčinou potíží s kvalitou obrazu a zvuku je internetové připojení vašeho zařízení. Máte-li internet od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak problém vyřešit. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, které není od nás, kontaktujte vašeho poskytovatele.
    • Pokud by se však stalo, že vidíte stabilní hodnotu „1080p25 5500 kbps“ a obraz i zvuk jsou v pořádku, příčina problémů s obrazem nebo zvukem v obsahu, který jste předtím sledovali, může být na zdroji signálu, nebo na našich serverech. V takovém případě diagnostikujte službu Oneplay v Moje O2.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek