Problémy s kvalitou zvuku či obrazu mohou být způsobeny pomalým nebo aktuálně nestabilním internetovým připojením vašeho mobilního zařízení. Pro využívání Oneplay je vyžadováno stabilní internetové připojení s dostatečnou rychlostí. Více informací o kvalitě obrazu Oneplay v mobilní aplikaci
Pro vyřešení problému s kvalitou obrazu nebo zvuku postupujte následovně:
Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.
Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.
Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Pokud jej máte od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak problém vyřešit. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, které není od nás, kontaktujte vašeho poskytovatele.
Rychlost a aktuální stabilitu připojení si ověřte jednoduše přímo ve Oneplay: přepněte na kanál 777 Afrika, čímž si zobrazíte technické detaily testovacího videa. Na spodním řádku byste měli za chvilku po přepnutí vidět údaj „1080p25 5500 kbps“.
Zkuste některou z těchhle stránek: