Jiný problém s mobilní aplikací Oneplay

Jiné problémy s aplikací Oneplay v mobilním zařízení mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho mobilního zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay.

Aplikaci Oneplay nainstalovanou nemáte a nemůžete ji ani najít v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení?

Pro vyřešení problému s mobilní aplikací Oneplay postupujte následovně:

  1. Restartujte zařízení

    Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém s aplikací Oneplay pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.

    Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.

    Restartování iPhoneRestartování Androidu

  2. Funguje vám internet správně?

    Jak máte mobilní zařízení připojené k internetu?

    • Přes Wi-Fi
      Zkuste v zařízení vypnout Wi-Fi a aplikaci Oneplay spustit přes mobilní data ve svém tarifu, případně se připojit k jiné Wi-Fi síti, například k mobilnímu hotspotu z telefonu. Pokud bude aplikace fungovat správně, může být problém v internetovém připojení nebo ve Wi-Fi síti, ke které byl telefon původně připojený.
       
    • Přes mobilní data
      Ujistěte se, že nemáte vyčerpaná mobilní data a že máte alespoň 2 čárky signálu (4G/LTE, nebo 5G). Pokud můžete, vyzkoušejte funkčnost aplikace Oneplay po připojení k nějaké Wi-Fi síti.

    Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Pokud jej máte od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak problém vyřešit. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, které není od nás, kontaktujte vašeho poskytovatele.

  3. Vymažte veškerá data aplikace Oneplay

    Používáte operační systém Android? Přejděte do: Nastavení > Aplikace > Oneplay > Úložiště a zde dole využijte obě tlačítka: „Vymazat data“ i „Vymazat paměť“.

    Po spuštění aplikace Oneplay bude nutné se v ní znovu přihlásit ke službě.

  4. Odinstalujte aplikaci Oneplay z vašeho zařízení a nainstalujte ji zpět

    Máte zařízení od firmy Apple, nebo vymazání dat aplikace nepomohlo? Ještě by mohlo pomoci přeinstalování aplikace. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.

    Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka „Nainstalovat“ je u již nainstalované aplikace tlačítko „Odinstalovat“.

  5. Aplikace Oneplay ve vašem zařízení stále nefunguje, jak by měla?

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek