Jiné problémy s aplikací Oneplay v mobilním zařízení mohou být způsobeny problémy s internetovým připojením vašeho mobilního zařízení, nebo mezipamětí aplikace Oneplay.
Pro vyřešení problému s mobilní aplikací Oneplay postupujte následovně:
Pokud jste to od výskytu problému ještě nezkusili, restartujte zařízení, na kterém problém s aplikací Oneplay pozorujete. Restart může vyřešit potíže s internetovým připojením vašeho zařízení.
Vaše mobilní zařízení vypněte a znovu zapněte, nebo zvolte možnost restartování. Možnost vypnutí nebo restartování bývá zpravidla dostupná podržením vypínacího tlačítka, případně v nabídce po stažení horní systémové lišty.
Jak máte mobilní zařízení připojené k internetu?
Zjistili jste problém s vaším internetovým, nebo datovým připojením? Pokud jej máte od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak problém vyřešit. Jestliže jste zjistili problém s internetovým připojením, které není od nás, kontaktujte vašeho poskytovatele.
Používáte operační systém Android? Přejděte do: Nastavení > Aplikace > Oneplay > Úložiště a zde dole využijte obě tlačítka: „Vymazat data“ i „Vymazat paměť“.
Po spuštění aplikace Oneplay bude nutné se v ní znovu přihlásit ke službě.
Máte zařízení od firmy Apple, nebo vymazání dat aplikace nepomohlo? Ještě by mohlo pomoci přeinstalování aplikace. Po opětovném nainstalování aplikace Oneplay bude nutné se v aplikaci znovu přihlásit ke službě.
Instalování i odinstalování aplikace Oneplay se provádí v příslušném aplikačním obchodě vašeho zařízení. Pro odinstalování aplikace bývá zpravidla totožný postup jako pro její instalaci, jen tlačítko pro nainstalování aplikace u již nainstalované aplikace slouží jako tlačítko pro její odinstalování – např. z tlačítka „Nainstalovat“ je u již nainstalované aplikace tlačítko „Odinstalovat“.
Zkuste některou z těchhle stránek: