Nevidíte televizní kanály nebo jiný obsah, který by měl být ve vašem tarifu? Postupujte následovně:
Jestliže nevidíte některé kanály v televizním programu (EPG), možná máte jen zapnutý filtr kanálů. Zkontrolujte, zda máte zapnutý filtr Všechny kanály.
Dětský profil vidí jen omezené množství obsahu. To, k jakému profilu jste přihlášeni, poznáte podle ikony profilu na v pravém horním rohu. Přejít na více informací o uživatelských profilech
Pokud máte přístup k více službám Oneplay, nejprve ověřte, zda jste skutečně přihlášeni ke službě Oneplay, ve které by měla být vámi očekávaná programová nabídka.
Odhlaste se z Oneplay přes ikonu profilu v pravém horním rohu a po odhlášení se přihlaste zpět přihlašovacími údaji ke službě, kterou řešíte.
Ověřte na našich stránkách, zda je obsah, který postrádáte, skutečně součástí vašeho plánu.
Pokud jste měnili balíček nebo plán služby, může být nutné zařízení restartovat po dokončení objednávky v Moje O2, aby si načetlo nově navedený balíček.
Jde-li o úplně novou službu a do aplikace Oneplay jste se přihlásili ještě před dokončením objednávky, může být nutné se v něm z Oneplay odhlásit a znovu se přihlásit. V takovém případě se odhlaste z Oneplay přes přes ikonu profilu v pravém horním rohu a přihlaste se zpět až po dokončení objednávky v Moje O2.
Nastavení můžete prověřit diagnostikou služby Oneplay v Moje O2.
Zkuste některou z těchhle stránek: