Uživatelské profily a profilový PIN

Uživatelské profily vám umožňují přizpůsobovat prostředí Oneplay na míru jednotlivým členům rodiny tak, aby se v něm každý cítil co nejlépe a mohl se jednoduše dostat ke svému oblíbenému obsahu.

Profilový PIN slouží k uzamknutí přístupu do uživatelského profilu a jeho nastavení. Pokud zapnete u profilu ochranu profilovým PINem, při pokusu o přihlášení do tohoto profilu nebo jeho nastavení budete vyzváni k zadání čtyřmístného čísla. Bez znalosti profilového PINu nebudete moci daný profil použít.

Uživatelské profily

Uživatelský profil si vybíráte po přihlášení do Oneplay nebo jeho spuštění. Každý uživatelský profil má vlastní:

  • název profilu a profilový obrázek;
  • profilový PIN;
  • stav nastavení rodičovské kontroly;
  • jazyková nastavení;
  • oblíbené kanály a obsah Mého seznamu (vlastní nahrávky a oblíbené položky).

V současnosti lze mít maximálně 5 uživatelských profilů včetně výchozího profilu.

Jak přepnout uživatelský profil?
  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na profil, na který se chcete přepnout. Budete-li k tomu vyzváni, zadejte profilový PIN.
  4. Oneplay se přepne na zvolený profil a jeho ikonu uvidíte v pravém horním rohu.
Jaké jsou typy uživatelských profilů?

Výchozí profil

Výchozí profil je základní profil zřízený po aktivaci účtu. Pokud je to váš jediný profil, umožní vám po přihlášení přeskakovat obrazovku s výběrem profilu. Výchozí profil má k dispozici veškeré možnosti nastavení kromě toho, že jej nelze smazat ani změnit na dětský profil.

Standardní profil

Standardní profil je každý další profil, který vytvoříte, pakliže jej nezměníte na dětský profil. Standardní profil nabízí veškeré možnosti nastavení bez omezení.

Dětský profil

Dětský profil umožňuje přístup výhradně k obsahu vhodnému pro děti. Při přihlášení k dětskému profilu na navigační liště není k dispozici položka Nastavení. Dětský profil má k dispozici pouze přístup ke správě a nastavení profilů, kde u svého profilu nemá dostupná nastavení profilového PINu ani rodičovské kontroly. V nastavení dětského profilu je na výběr z omezeného množství vhodných profilových obrázků.

Kde najdu nastavení uživatelských profilů a co vše lze nastavit?

K nastavení uživatelských profilů se dostanete tímto postupem:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.

Zde můžete kliknutím na dlaždici „+“ vytvořit nový uživatelský profil nebo vstupovat do nastavení jednotlivých profilů. V nastavení jednotlivých uživatelských profilů můžete (v závislosti na typu profilu):

  • měnit název profilu a profilový obrázek;
  • zapínat/vypínat typ profilu dětský profil;
  • spravovat profilový PIN;
  • měnit rodičovskou kontrolu profilu;
  • měnit jazyková nastavení;
  • spravovat oblíbené kanály;
  • smazat profil.

Profilový PIN

Jak zapnout profilový PIN?
  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.
  4. Klikněte na profil, u kterého chcete profilový PIN zapnout.
  5. Klikněte na položku Profilový PIN.
  6. Na stránce Profilový PIN máte jedinou položku s posuvníkem – Profilový PIN. Kliknutím na tuto položku potvrďte zapnutí profilového PINu.
  7. Zadejte nový profilový PIN. Po zadání nového profilového PINu se zobrazí potvrzení o provedené změně.
Jak vypnout profilový PIN?
  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.
  4. Klikněte na profil, u kterého chcete profilový PIN vypnout. Po vyzvání zadejte profilový PIN zvoleného profilu.
  5. Klikněte na položku Profilový PIN.
  6. Na stránce Profilový PIN máte jedinou položku s posuvníkem – Profilový PIN. Kliknutím na tuto položku potvrďte vypnutí profilového PINu. Po vyzvání zadejte pro potvrzení vypnutí profilového PINu znovu profilový PIN.
Jak změnit profilový PIN?
  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.
  4. Klikněte na profil, u kterého chcete profilový PIN změnit. Po vyzvání zadejte profilový PIN zvoleného profilu.
  5. Klikněte na položku Profilový PIN.
  6. Klikněte na tlačítko „Změnit PIN“.
  7. Po vyzvání zadejte znovu profilový PIN, který si přejete změnit.
  8. Po vyzvání k zadání nového profilového PINu zadejte nový profilový PIN.
  9. Po zadání nového profilového PINu se zobrazí potvrzení o provedené změně.
Jak resetovat zapomenutý profilový PIN?

Resetovat zapomenutý profilový PIN můžete kdykoliv, kdy se vám zobrazí obrazovka s výzvou k zadání profilového PINu zvolením možnosti „Zapomenutý pin kód?“ přímo z této obrazovky. Pokud tuto obrazovku vidíte, přeskočte na krok 5 následujícího návodu:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.
  4. Klikněte na profil, u kterého chcete profilový PIN resetovat. Zobrazí se výzva k zadání profilového PINu.
  5. Dole klikněte na položku Zapomenutý PIN kód?
  6. Zobrazí se vám možnost odeslat resetovaný profilový PIN. Resetovaný profilový PIN bude zaslán e-mailem na adresu vaší primární kontaktní osoby v Moje O2. Potvrďte jeho odeslání.
  7. Zobrazí se vám potvrzení o jeho odeslání.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek