Rodičovská kontrola a rodičovský PIN

Rodičovská kontrola vám zadáním rodičovského PINu:

  • umožňuje nastavit věkové omezení profilů (12+, 15+, 18+);
  • umožňuje vypnout dětský typ profilu;
  • umožňuje přístup k obsahu pro dospělé.

Tím vám tak ve Oneplay pomáhá zajistit bezpečné prostředí vašim dětem.

Nastavení rodičovské kontroly pro provedení změn vyžadují zadání čtyřmístného čísla rodičovského PINu. Rodičovský PIN je pro každou službu unikátní a byl vám zaslán na e-mailovou adresu primární kontaktní osoby v Moje O2 při aktivaci služby. Rodičovský PIN je vždy zapnutý, není možné jej vypnout.

Jak změnit rodičovskou kontrolu?

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Spravovat profily.
  4. Klikněte na profil, u kterého chcete nastavení rodičovské kontroly upravit. Budete-li k tomu vyzváni, zadejte profilový PIN.
  5. Klikněte na položku Rodičovská kontrola.
  6. Klikněte na požadované nastavení a po vyzvání zadejte váš rodičovský PIN.

Jak změnit rodičovský PIN?

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Můj účet.
  4. V levém menu Nastavení klikněte na položku Správa PIN kódů.
  5. V pravém menu Správa PIN kódů klikněte na položku Změnit rodičovský PIN.
  6. V následujících krocích budete postupně vyzváni k zadání aktuálního rodičovského PINu a nového rodičovského PINu. Po zadání nového rodičovského PINu se zobrazí potvrzení o provedené změně.

Jak resetovat zapomenutý rodičovský PIN?

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte navigační lištu s jednotlivými stránkami a ikonou profilu. Pokud ji nevidíte, nejprve se vraťte zpět na některou ze základních obrazovek.
  2. Vpravo nahoře klikněte na ikonu profilu.
  3. V rozbalovacím menu, které se objevilo, klikněte na položku Můj účet.
  4. V levém menu Nastavení klikněte na položku Správa PIN kódů.
  5. V pravém menu Správa PIN kódů klikněte na položku Změnit rodičovský PIN.
  6. Dole klikněte na položku Zapomenutý PIN kód?
  7. Zobrazí se vám možnost odeslat resetovaný rodičovský PIN. Resetovaný rodičovský PIN bude zaslán e-mailem na adresu vaší primární kontaktní osoby v Moje O2. Potvrďte jeho odeslání.
  8. Zobrazí se vám potvrzení o jeho odeslání.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek