Offline sledování

Offline sledování je speciální funkce dostupná v mobilní aplikaci Oneplay, která vám umožňuje stáhnout vybraný obsah k následnému zhlédnutí bez internetového připojení. Tato funkce je ideální, pokud očekáváte, že nebudete mít přístup k dostatečnému internetovému připojení.

Jak to funguje

  • Stáhnout lze pouze originální obsah Oneplay. Z licenčních důvodů není možné stahovat obsah vysílaný v televizi ani obsah z nabídky třetích stran (např. Max).
  • Stažený obsah obsahuje vždy originální zvukovou stopu, preferovanou zvukovou stopu dle vašeho jazykového nastavení a veškeré dostupné titulky.
  • Kvalitu stahování videa si můžete před jeho stažením nastavit v Nastavení aplikace.
  • Stažený obsah je dostupný výhradně v zařízení a v konkrétním uživatelském profilu Oneplay, do něhož byl stažen.
  • Při změně profilu na dětský profil dojde k automatickému smazání veškerého staženého obsahu Oneplay ze zařízení.

Stažení obsahu pro pozdější zhlédnutí

Stažení obsahu je možné z detailu obsahu. Na detail obsahu můžete přejít například těmito způsoby:

  • klepnutím na dlaždici obsahu (např. na obrazovce Domů, nebo ve vyhledávání);
  • přes tlačítko „Info“ z přehrávače obsahu a následně přes tlačítko „Zobrazit detail“.

Na detailu obsahu, u něhož je stažení možné, uvidíte tlačítko pro stažení.

Tlačítko „Stáhnout“ pro stažení filmu je nahoře vedle tlačítka „Sdílet“.

Pokud se jedná o seriál, tlačítka pro stažení jednotlivých dílů naleznete dole u jednotlivých dílů vždy v podobě ikony bez textového popisu umístěné v pravé části epizod dostupných ke stažení.

Průběh stahování

Po klepnutí na tlačítko pro stažení obsahu se jeho grafická podoba změní na kolečko, které vykazuje průběh stahování. Po dokončení stahování obsahu se jeho grafická podoba opět změní, tentokrát na podtrženou fajfku.

Pokud v průběhu stahování ztratíte internetové připojení, stahování se opět automaticky naváže po jeho obnovení.

Přehrávání staženého obsahu a správa obsahu označeného pro stažení

Obsah stažený pro offline sledování najdete v Mém seznamu pod filtrem Stažený obsah, stačí nahoře v Mém seznamu klepnout na tlačítko „Stažený obsah“.  Tlačítko „Stažený obsah“ se zde zobrazí pouze v případě, že máte aktuálně nějaký obsah označený pro stažení (tedy pokud již stažený je, nebo se právě stahuje).

Z tohoto místa můžete obsah přehrávat a můžete jej zde také spravovat – mazat, sledovat aktuální stav stahování nebo zjistit, zda obsahu nevypršela platnost (označeno jako „Expirovalo“).

V dolní části Staženého obsahu se přehledně zobrazuje aktuální využití úložiště vašeho mobilního zařízení.

Přehrání staženého obsahu

Pro přehrání obsahu v sekci Stažený obsah klepněte na obsah, který chcete přehrát. Jde-li o seriál, nejprve jej klepnutím otevřete, aby se vám zobrazily jednotlivé epizody označené pro stažení, a následně klepněte na epizodu, kterou chcete přehrát.

Smazání obsahu označeného pro stažení

Pro smazání obsahu v sekci Stažený obsah klepněte v pravém horním rohu na tlačítko „Upravit“ a následně na červené tlačítko, které se objevilo nalevo od obsahu.

Kdy obsah expiruje a není jej již nadále možné přehrát?

Obsah již nelze přehrát, pokud je splněna kterákoliv z následujících podmínek:

  • Obsah byl odebrán z nabídky Oneplay.
  • Vypršela lhůta pro přehrání staženého obsahu (obvykle 30 dní, ale může se lišit).
  • Došlo k úpravě licence a pro obsah byla vypnuta možnost stažení do offline režimu.
  • Přehrávání obsahu jste již spustili a uplynul stanovený časový limit, po němž byl obsah automaticky smazán. Tento časový limit se může lišit podle obsahu. Většina obsahu nemívá nastaven žádný časový limit, takže na základě této podmínky obsah zpravidla neexpiruje.

Nastavení kvality videa pro pozdější zhlédnutí

Pro stahování obsahu pro offline sledování lze v aplikaci Oneplay nastavit preferovanou kvalitu obrazu stahovaného obsahu. Výchozí volbou je „Nejvyšší“, tedy maximální kvalita. Chcete-li šetřit objem přenesených dat, můžete si preferovanou kvalitu stahovaného obsahu pro offline sledování snížit na úroveň „Vysoká“, nebo „Nízká“. Toto nastavení naleznete v Nastavení aplikace:

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Na obrazovce, která se objevila, klepněte na položku Nastavení aplikace.
  4. V části Stahování klepněte na položku Kvalita videa.
  5. Zvolte si požadovanou kvalitu videa z nabízených možností.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek