Nákupní PIN slouží k autorizaci jakéhokoliv dodatečného nákupu ve Oneplay, čímž chrání vaše finance. Před nákupem dodatečného obsahu budete vyzváni k zadání čtyřmístného čísla. Bez zadání správného PINu nebudete moci dodatečný obsah ve Oneplay zakoupit. Nákupní PIN je pro každou službu unikátní a byl vám zaslán na e-mailovou adresu primární kontaktní osoby v Moje O2 při aktivaci služby. Oneplay na účtech zaregistrovaných přes O2 má nákupní PIN vždy zapnutý a není možné jej vypnout.

Jak změnit nákupní PIN?

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Klepněte na položku Správa PIN kódů.
  4. Klepněte na tlačítko „Změnit nákupní PIN“.
  5. V následujících krocích budete postupně vyzváni k zadání aktuálního nákupního PINu a nového nákupního PINu. Po zadání nového nákupního PINu se zobrazí potvrzení o provedené změně.

Jak resetovat zapomenutý nákupní PIN?

  1. Ujistěte se, že nahoře vidíte ikonu lupy a ikonu profilu. Pokud je nevidíte, nejprve se vraťte na obrazovku Domů.
  2. Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
  3. Klepněte na položku Správa PIN kódů.
  4. Klepněte na tlačítko „Změnit nákupní PIN“.
  5. Dole klepněte na položku Zapomenutý PIN kód?
  6. Zobrazí se vám možnost odeslat resetovaný nákupní PIN. Resetovaný nákupní PIN bude zaslán e-mailem na adresu vaší primární kontaktní osoby v Moje O2. Potvrďte jeho odeslání.
  7. Zobrazí se vám potvrzení o jeho odeslání.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek