Telefon nebo tablet vypněte a znova zapněte. Restart často vyřeší potíže s aplikací nebo s internetovým připojením.
Mobil nebo tablet mám připojený k Wi-Fi
Pokud se váš mobil nebo tablet připojuje přes Wi-Fi, zkuste aplikaci O2 TV spustit přes mobilní data ve svém tarifu. Pokud bude aplikace fungovat správně, může být problém v internetovém připojení nebo bezdrátovém přenosu ve vnitřní síti (Wi-Fi).
Mobil nebo tablet mám připojený přes mobilní data
Ujistěte se, že nemáte vyčerpaná mobilní data a že máte alespoň 2 čárky signálu (4G nebo 5G). Pokud můžete, vyzkoušejte funkčnost aplikace O2 TV na nějakém Wi-Fi připojení.
Dlouhé načítání (točící se kolečko) většinou souvisí s pomalým připojením mobilu nebo tabletu k internetu, proto je důležité ověřit stav vašeho internetového připojení právě na něm. Ve webovém prohlížeči si na stránce o2.speedtestcustom.com změřte rychlost připojení.
Minimální potřebná rychlost pro kanály ve standardní kvalitě je 3,5 Mbps. U kanálů s HD rozlišením je to 7 Mbps. Pro kvalitní obraz při zpětném přehrávání je potřeba aspoň 10 Mbps.
Připojení by mělo být stabilní bez větších výkyvů (viz ilustrační graf):
Pokud jste zjistili, že rychlost vašeho internetu není v pořádku, nejspíš jste právě odhalili příčinu potíží. Pokračujte proto prosím v řešení problému s poskytovatelem vašeho internetového připojení.
Pokud máte internet od O2, spusťte na něm diagnostiku, abychom vaše připojení zkontrolovali, a pomohli vám tak potíže odstranit.
Ujistěte se, že místo, kde jste, má dostatečné pokrytí datovým signálem (4G nebo 5G). Pokud jste na místě s dostatečným pokrytím, ověřte si připojení diagnostikou.
Co byste ještě měli vědět: Pokud máte tarif NEO+ Stříbrný s neomezeným datovým limitem, tarif je limitovaný maximální rychlostí 10 Mb/s.
Zkuste některou z těchhle stránek: