Co dělat, když nefunguje internet, O2 TV nebo máte poruchu na pevné lince. Kde zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty využít, když potřebujete poradit.
Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.
Na webu nebo v mobilní aplikaci zadejte e-mail (O2 ID) a heslo. Neznáte je? Jak se do Moje O2 registrovat.
Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.
Stáhněte si mobilní aplikaci do svého telefonu
Ať už je to mobil, pevná linka, internet, nebo digitální televize O2 TV.
Sekci najdete ve webovém Moje O2 v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O2 už využíváte, použijte přímý odkaz k hlášení poruch.
K dipozici máte:
Hlášení poruch v Moje O2 na webu
Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci
+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí
Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00
Při řešení technické poruchy vás můžeme kontaktovat také přes SMS z telefonního čísla +420 601 020 202. Upřesníme si datum návštěvy technika, který vám přijede poruchu opravit, nebo se ozveme pro potvrzení souhlasu s řešením poruchy v rámci automatizace. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.