Hlášení a řešení poruch

Co dělat, když nefunguje internet, O2 TV nebo máte poruchu na pevné lince. Kde zjistit, jestli nemá vaše služba právě dnes výpadek. A které kontakty využít, když potřebujete poradit.

Většinu problémů vyřeší restart zařízení

Za řadou závad není technický výpadek služby. Často pomůže restart routeru, set‑top boxu televize nebo jiného zařízení. Zařízení odpojte od elektriky, počkejte několik minut a zapojte ho zpátky. Potřebujete víc informací? Na Podpoře najdete návody jak zařízení restartovat.

Vyberte, u které služby máte poruchu

Řešíte poruchu jiné služby? Podívejte se na rozcestník podpory.

Když informace na webu nestačí

Pro hlášení i řešení poruch a závad využijte jednu z následujících možností.

Technická podpora v Moje O2

  • Nejrychlejší způsob, jak nahlásit poruchu a zjistit, kde je problém
  • Diagnostika fungování služby na dálku
  • Aktuální přehled výpadků služeb s možností nechat si zasílat upozornění
  • Využít můžete Moje O2 přes web nebo mobilní aplikaci pro chytré telefony
Hlášení poruch O2 přes mobilní aplikaci
  1. Přihlaste se do Moje O2

    Na webu nebo v mobilní aplikaci zadejte e-mail (O2 ID) a heslo. Neznáte je? Jak se do Moje O2 registrovat.

    Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.


    Stáhněte si mobilní aplikaci do svého telefonu

  2. Z přehledu služeb vyberte tu, u které řešíte problém

    Ať už je to mobil, pevná linka, internet, nebo digitální televize O2 TV.

  3. Vyberte sekci „Technická pomoc a podpora“ a v nabídce zvolte požadovanou akci

    Sekci najdete ve webovém Moje O2 v levém menu. V aplikaci stačí u příslušné služby sjet dolů. Pokud Moje O2 už využíváte, použijte přímý odkaz k hlášení poruch.

    K dipozici máte:

    • Návody k obsluze
    • Možnost nahlásit poruchu včetně diagnostiky služby na dálku
    • Zobrazit přehled plánovaných výpadků
    • Nastavit zasílání informací o výpadcích
       

    Hlášení poruch O2 služeb v Moje O2 na webu

    Hlášení poruch v Moje O2 na webu

     

    Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci

    Hlášení poruch v Moje O2 v mobilní aplikaci

Online chat s O2 Guru

Pomůžeme vám a poradíme také na chatu.

Zákaznická linka O2

Pro nahlášení poruchy a řešení problémů můžete využít bezplatnou infolinku O2.

800 02 02 02

+420 720 720 720
telefonní číslo pro volání ze zahraničí

Nejvíc volných operátorů máme
mezi 12:00 a 16:00

O2 Technická podpora: voláme a píšeme vám z čísla 601 020 202

Při řešení technické poruchy vás můžeme kontaktovat také přes SMS z telefonního čísla +420 601 020 202. Upřesníme si datum návštěvy technika, který vám přijede poruchu opravit, nebo se ozveme pro potvrzení souhlasu s řešením poruchy v rámci automatizace. Vše děláme proto, abychom závadu co nejdříve vyřešili a mohli jste naše služby zase naplno využít.