Platí pro paušální tarify O2 TV Modrá, Bronzová, Stříbrná a Zlatá.
Pro sledování O2 TV na víc zařízeních v jeden čas slouží doplňkový balíček Rodinné sledování. Můžete ho aktivovat v Moje O2 nebo na chatu s O2 Guru specialistou. Cena Rodinného sledování je 100 Kč měsíčně.
Audio popis doplňuje televizní vysílání komentářem užitečným hlavně pro nevidomé a zrakově postižené. Aktuálně audio popis najdete na programech ČT1 AD, ČT2 AD, ČT3 AD, ČT24 AD, ČT Sport AD, ČT :D/Art AD, Nova AD, Prima AD a Barrandov AD.
Aplikace O2 TV je součástí balíčku aplikací, které se vám při prvním zprovoznění televize automaticky nainstalují. Poté už stačí jen stiknout tlačítko O2 TV a přihlásit se.
Na obrazovce potvrďte ovladačem Přihlásit se.
Zadejte své uživatelské jméno (tzn. e-mailovou adresu pro přihlášení k účtu Moje O2).
Zadejte své heslo pro přihlášení k účtu Moje O2.
Pokud jste přihlašovací údaje zadali správně, ocitnete se v hlavní nabídce O2 TV.
Pokud údaje pro přihlášení (registraci Moje O2) ještě nemáte, na téhle stránce, všechno snadno vyřídíte. Nebo se stavte v některé O2 Prodejně. Rádi vám pomůžeme.
Projděte si originální návod KIVI TV, který najdete přímo tady.
Případně na stránkách podpory KIVI TV odešlete formulář žádost o servis. Ve formuláři vyberte model zařízení, které jste si u nás pořídili (43U730QB nebo 50U730QB).
Televizi můžete reklamovat následujícími způsoby
Během prvních 24 měsíců můžete požádat o bezplatné vyzvednutí u vás doma vyplněním formuláře Poprodejní servis.
Televizi můžete přinést do jakékoliv O2 Prodejny, kde zařídíme její odeslání do servisního střediska.
Televizi můžete také přinést přímo do servisního střediska na adresu: