Nemůžu se přihlásit do aplikace O2 TV v chytré televizi

Nemůžu se přihlásit do aplikace O2 TV v chytré televizi

  1. Zkontrolujte, jestli se přihlašujete správnou kombinací uživatelského jména a hesla

    Přihlaste se pomocí O2 ID (vaše e-mailová adresa) a hesla. Přihlašovací údaje jsou stejné jako pro přihlášení do Moje O2. Jejich správnost ověříte, když se s nimi zkusíte do Moje O2 přihlásit.

  2. Zapomněli jste heslo?

    Pokud jste na přihlašovací stránce O2 TV, klikněte na „Zapomenuté heslo“. Případně si heslo obnovte přes tenhle odkaz.

    Položka zapomenuté heslo u přihlášení

    Vyplňte e-mail (O2 ID), který jste použili při registraci do Moje O2 a pokračujte na tlačítko „Další“.

    Zadání e-mailu pro obnovení hesla

    Na e-mail vám pošleme odkaz, přes který si vytvoříte nové heslo pro přihlášení do O2 TV (Moje O2).

    Potvrzení o odeslání e-mailu pro obnovu hesla

  3. Nemáte registraci do Moje O2 nebo si nepamatujete e-mail pro přihlášení?

    Pokud si nepamatujete e-mailovou adresu (O2 ID), nebo nemáte registraci do Moje O2, přejděte na tuhle stránku a v mobilní aplikaci Moje O2 si potřebné údaje pro přihlášení zřiďte.

    Nebo se stavte v některé O2 Prodejně.

    Obnovení přihlašovacích údajů

Mohlo by vás zajímat

Dokončení registrace do Moje O2
Změna O2 ID nebo nová registrace
O2 TV se mění na Oneplay, televizi a VOD platformu v jednom
O2 TV se mění na Oneplay

Zákazníky O2 TV na Oneplay postupně převedeme. Do té doby zůstává O2 TV Podpora stále k dispozici a pomůže vám vyřešit vaše potíže.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • důležité informace vždy po ruce
  • autodiagnostika a nastavení služeb
  • plno atraktivních nabídek