Pokud si objednáváte O2 služby nebo zařízení poprvé, bude potřeba, abyste se nejdřív zaregistrovalido Moje O2. Najdete tu přehled svých služeb a zařízení a souvisejících dokumentů.
Pokud si na webu O2 objednáváte služby, vyzveme vás k registraci do Moje O2 přímo v průběhu objednávky. Budete k tomu potřebovat kontaktní údaje a e-mail, kterým se později do Moje O2 budete přihlašovat.
Na úplném začátku vám na něj pošleme registrační link. Po kliknutí na něj zadáte a potvrdíte heslo - a tím bude vaše registrace do Moje O2 hotová.
Pokud jste e-mail v minulosti neuvedli a budete ho chtít dodatečně přidat, rádi vám pomůžeme v kterékoliv O2 Prodejně. Stačí přijít s dokladem totožnosti a údaje doplnit.
Pokud se chystáte využít O2 služby poprvé, budete potřebovat registraci do Moje O2. Najdete tu přehled o všech svých službách i zařízeních a potřebnou dokumentaci.
Do Moje O2 se zaregistrujete vyplněním formuláře pro zavedení tzv. Primární kontaktní osoby. Vyplníte tu jméno a příjmení nové primární kontaktní osoby, telefonní spojení a kontaktní e-mail. Formulář vám předá obchodní zástupce O2.
Registraci dokončíte kliknutím na registrační odkaz v e-mailu a zadáním hesla.
Registrační link platí 72 hodin, proto s dokončením registrace nečekejte.
Pokud by ale platnost registračního linku přece jen vypršela, nic se neděje. Stačí zavolat na linku *77 (z mobilu) nebo 800 111 777 (z pevné linky) a my vám pošleme nový odkaz.
Bez dokončené registrace se do Moje O2 nepřihlásíte.
Pro korektní fungování služby O2 TV včetně její mobilní verze, je nutné mít dokončenou registraci do Moje O2.
Pokud se do Moje O2 registrujete nově, O2 TV spustíte nejdřív za 4 hodiny od registrace. Týká se to webové verze, připojení přes set-top box,, televizní i mobilní aplikace.