Jak si nastavit O2 Cyber Guard?

Mrkněte níže na naše videa.

Časté dotazy k službě Cyber Guard

Jsou zařízení chráněna ihned po instalaci?

Ano, po založení tenantu společnosti v GravityZone se jako výchozí automaticky nastaví doporučená politika „Best practice“. Tuto politiku nelze měnit, ale správce může nastavit vlastní politiku a vybrat ji jako výchozí pro spravovanou společnost. Koncový bod je chráněn po nainstalování zvolené bezpečnostní politiky a její distribuci na zařízení. 

Mohu měnit nastavení bezpečnostních politik u služby O2 Cyber Guard?

Ano, administrátor může měnit bezpečnostní politiky v GravityZone. Doporučujeme udělat si klon výchozí bezpečnostní politiky „Best practice“ a tu lze v prostředí GravityZone zcela přizpůsobit svým potřebám.

Může uživatel s právy administrátora odinstalovat agenta ze zařízení?

Instalační balíčky je možné před odstraněním chránit heslem. Změnu nebo odinstalování agenta pak může provést pouze administrátor, který toto instalační heslo zná. O2 jej doporučuje v GravityZone.

Časté dotazy k službě Cyber Guard Premium

Jaké jazyky podporuje FortiEMS a FortiClient?

Angličtina, Francouzština, Němčina, Španělština, Portugalština (brazilská), Ruština, Čínština, Japonština, Korejština, Italština, Turečtina (Osmanská), Čeština, Polština, Holandština, Švédština, Dánština.

Jak použiju jiný jazyk u O2 Cyber Guard Premium?

FortiClient se přizpůsobí systémovému nastavení.

Jakou verzi FortiClienta si musím pro službu stáhnout?

Jedná se o verzi FortiEMS ZTNA/EPP. Vždy je dostupná nejaktuálnější verze.

Kde službu konfiguruji?

Konfigurace může probíhat jak v zařízeních FortiGate, tak i v prostředí FortiEMS.