O2 Cyber Guard

Mrkněte níže na naše videa.

Jak službu správně nastavit?

Časté dotazy k službě Cyber Guard

Jak zřídím službu O2 Cyber Guard?
Jsou zařízení chráněna ihned po instalaci?
Mohu měnit nastavení bezpečnostních politik u služby O2 Cyber Guard?
Jak hromadně odeslat instalační balíčky na všechna firemní koncová zařízení?
Jak můžu monitorovat celkové "zdraví" koncových zařízení?
Jak postupovat v případě, že jsou blokovány aplikace nebo webové stránky, které dříve fungovaly?
Mohu sledovat polohu mobilního zařízení?
Je možné získávat notifikace o nových bezpečnostních událostech?
Pokud si vyměním mobilní zařízení, zůstane mi po přihlášení aktivní ochrana nového zařízení?
Může uživatel s právy administrátora odinstalovat ochranu z koncového zařízení?

Časté dotazy k službě Cyber Guard Premium

Jaké jazyky podporuje FortiEMS a FortiClient?
Jak použiju jiný jazyk u O2 Cyber Guard Premium?
Jakou verzi FortiClienta si musím pro službu stáhnout?
Kde službu konfiguruji?