Většinu potíží s nefunkčním internetem vyřeší restartování modemu. Pokud jste to dosud neudělali, modem restartujte, než se pustíte do dalších kroků.

  1. Odpojte napáječ modemu (trafo) od elektrické sítě. Všechny kontrolky musí zhasnout.
  2. Po uplynutí jedné minuty zapojte napáječ modemu zpět do elektrické sítě.
  3. Počkejte asi 2 minuty, než modem znovu naběhne.

    Ve většině případů začne internet znovu fungovat. Podle typu modemu zkontrolujte následující kontrolky:

    ZyXEL LTE 4506-M606

    • Kontrolka síly signálu se musí trvale rozsvítit.
    • Symbol zeměkoule se musí trvale rozsvítit.

      kontrolky

    Huawei B315

    • Kontrolka „Power“ se musí trvale rozsvítit.
    • Symbol tří šipek svítí azurovou nebo modrou barvou.
    • Na ukazateli síly signálu svítí alespoň jedna čárka.

      kontrolky

    Huawei B890

    • Kontrolka „Power“ se musí trvale rozsvítit.
    • Symbol antény se signálem svítí azurovou nebo modrou barvou.
    • Symbol planeta s písmenem „W“ trvale svítí.

      kontrolky

Vyberte svůj modem a zkontrolujte stav kontrolek

Modem ZyXEL LTE 4506-M606

Kontrolky síly signálu a symbol planety trvale svítí.
kontrolky sviti
Kontrolka síly signálu a symbol planety nesvítí nebo svítí červeně.
kontrolky nesviti

Modem Huawei B315

Kontrolka se šipkami svítí modrou nebo azurovou barvou. Na ukazateli síly signálu svítí alespoň jedna čárka.
kontrolky
Kontrolka se "třemi šipkami" nesvítí. Na ukazateli síly signálu žádná čárka.
kontrolky

Modem Huawei B890

Kontrolka s "anténou se signálem" svítí modře. Symbol planety s písmenem "W" trvale svítí.
kontrolky
Kontrolka s "anténou se signálem" nebo symbol planety s písmenem "W" nesvítí.
kontrolky
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek