Zkusili jste restartovat modem, kontrolky signalizují funkční připojení, ale internet stále nefunguje? Váš modem nebo koncové zařízení (počítač, mobil, tablet apod.) je třeba zkontrolovat a případně nastavit.
Jestliže máte variantu internetu Optimal Air s datovým limitem 30 GB, zkontrolujte stav čerpání dat. Pokud vyčerpáte veškerý objem dat pro dané zúčtovací období, rychlost pro stahování i odesílání se do konce zúčtovacího období omezí na 64 kb/s. Takové zpomalení může působit jako nefunkční internet.
Váš modem nebo koncové zařízení (počítač, mobil, tablet apod.) je třeba zkontrolovat a případně nastavit.
Pokud na ukazateli síly signálu vidíte jen jednu čárku, doporučujeme modem přemístit na jiné místo.
Kam umístit modem pro kvalitní příjem signálu?
Zkuste jednu z těchhle stránek: