Používáte na tabletu nebo iPadu mobilní internet od O2 a zdá se vám připojení pomalé? Načítání stránek trvá moc dlouho? Zkuste si nejdříve změřit rychlost internetu podle následujících kroků.
Než se pustíte do dalších kroků, ověřte, jestli nestahujete nebo neodesíláte velké množství dat. To se může stát třeba při aktualizaci aplikací nebo odesílání zálohu. Stahování nebo odesílání velkého množství dat značně ovlivňuje aktuální rychlost připojení.
Pokud naměřená rychlost souhlasí s technologií, ke které se připojujete, ale vy přesto pozorujete zpomalené načítání stránek, pravděpodobně je zpomalené vaše zařízení. Na vině bývá zavirované zařízení ve kterém internet využíváte, případně můžete mít problém s internetovým prohlížečem. Doporučujeme optimalizovat vytížení zařízení, zkusit jiný prohlížeč nebo prověřit zařízení antivirovým programem. Pokud problém přetrvává, obraťte se svého servisního správce zařízení.
Provedli jste veškeré doporučené kroky a rychlost připojení je stále nízká?
Rádi vám poradíme prostřednictvím chatu.
Rozdíl mezi odhadovanou maximální rychlostí a vámi dosahovanou rychlostí způsobují vnější omezující faktory, které se při poskytování datových služeb mohou vyskytnout. Problém nastává až tehdy, pokud vám internet běží pětinovou rychlostí (tedy 20 %) nebo nižší, než je maximum rychlosti dle využívané technologie.
Chcete-li zjistit, jaká technologie by měla být ve vaší lokalitě dostupná, podívejte se na mapu pokrytí.
*Technologii 5G může účastník využít, pokud splňuje tyto podmínky: (a) využívá mobilní zařízení umožňující připojení k 5G síti a SIM kartu podporující tuto technologii (iSIM), (b) čerpá služby v oblasti pokryté signálem 5G sítě (viz mapa pokrytí na www.o2.cz) a (c) sjednal ke službě tarif či doplňkovou službu, která výslovně podporuje tuto technologii.
Zkuste jednu z těchhle stránek: