Špatná kvalita internetu v tabletu nebo iPadu

Používáte na tabletu nebo iPadu mobilní internet od O2 a zdá se vám připojení pomalé? Načítání stránek trvá moc dlouho? Zkuste si nejdříve změřit rychlost internetu podle následujících kroků.

Než se pustíte do dalších kroků, ověřte, jestli nestahujete nebo neodesíláte velké množství dat. To se může stát třeba při aktualizaci aplikací nebo odesílání zálohu. Stahování nebo odesílání velkého množství dat značně ovlivňuje aktuální rychlost připojení.

S jakým výsledkem měření skončilo?

Naměřená rychlost souhlasí, načítání stránek je přesto pomalé
Naměřená rychlost neodpovídá využívané technologii
Jakou mi O2 garantuje rychlost podle pokrytí signálem?

Potřebujete poradit?

Přes chat vám pomůžeme každý den od 8:00 do 19:00.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek