Nefunguje vám na počítači nebo jiném koncovém zařízení internet Air nebo Air Fix? Pokud jste připojeni pomocí Wi‑Fi sítě, může problém způsobovat několik faktorů. Doporučujeme vyzkoušet následující kroky.
Návod krok za krokem
Ujistěte se, že máte na svém modemu zapnutou Wi‑Fi síť. Mohlo dojít k jejímu vypnutí.
Zkontrolujte kontrolku Wi‑Fi sítě na modemu
Kontrolka Wi‑Fi sítě musí svítit nebo blikat, jako vidíte níže na obrázcích (podle typu vašeho modemu). Pokud kontrolky nesvítí nebo neblikají, je potřeba Wi‑Fi síť zapnout tlačítkem na modemu.
Více v sekci Nastavení a ovládání.
TP‑Link Archer MR200 nebo TL‑MR6400
ZyXEL LTE 4506-M606
Huawei B315
Huawei B890
Přihlaste se k Wi‑Fi síti
Na svém mobilu, počítači, tabletu nebo jiném zařízení byste měli vidět název sítě, kterou vysílá váš modem.
K přihlášení použijte název sítě a přístupové heslo, které najdete na štítku nalepeném na spodní nebo zadní straně modemu.
Pokud jste si přihlašovací údaje v minulosti měnili, použijte název a heslo vlastní.
Pokud jste zapomněli heslo nebo název sítě, můžete je obnovit přes tovární nastavení modemu. Následně se k Wi‑Fi síti přihlásíte pomocí názvu a hesla, které najdete na štítku nalepeném na spodní straně modemu.
Potřebujete s něčím poradit?
Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 8:00 do 19:00.
Potřebujete rychlejší internet nebo výkonnější Wi-Fi
Díky optické síti, 5G a dalším technologiím garantujeme 99% pokrytí. Výkonné modemy, jako je např. O2 Smart Box, pokryjí signálem Wi-Fi celou domácnost a připojí až desítky zařízení současně.