Informace pro podnikatele
Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí. Řeknete nám, co je špatně? Nevyhovuje vám současný tarif? Pojďme najít ten, který vám bude vyhovovat víc. Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 203 203 nebo *52 z mobilu, nebo se ozvěte svému obchodnímu zástupci.
Po telefonu
Zavolejte nám kterýkoliv den od 8 do 18 hodin na linku 800 203 203 nebo z mobilu *52.
V O2 Prodejně
Stavte se v kterékoliv O2 Prodejně. Požadavek na zrušení s vámi vyřídíme a dáme vám i číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP), které budete potřebovat pro případné přenesení telefonního čísla ke konkurenci.
Písemně
Pošlete nám dopis. Výpověď služeb můžete napsat volnou fomou, měla by ale obsahovat následující údaje:
Pak už jen stačí poslat na adresu: O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Dopis můžete taky naskenovat a poslat nám ho mailem na firmy@o2.cz.
Pokud chcete se svým mobilním číslem přejít k jinému operátorovi, budete potřebovat ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele služby) nebo Ověřovací kód účastníka (OKU), který nahlásíte novému poskytovateli. O OKU můžete požádat telefonicky na 800 203 203 nebo *52 z mobilu, v kterékoliv O2 Prodejně nebo ho najdete v Moje O2.
Převod čísla proběhne 3. pracovní den od data, kdy O2 dostane od vašeho nového operátora žádost o přenos. O2 služby se ukončí v čase od půlnoci do 6:00 ráno.
Zavolejte na bezplatnou linku 800 203 203, ozvěte se svému obchodnímu zástupci nebo se zastavte v některé z O2 Prodejen. Výpověď služeb stornujeme a nastavíme služby tak, jak budete potřebovat.
Ano. V den přenosu čísla dojde k výpadku služeb. Většinou mezi půlnocí a šestou hodinou ranní.
Kam zařízení poslat:
O2 Czech Republic, a.s.
Expediční středisko SOME CZ
223 10 Depo Praha 701
Většina poskytovatelů internetu vám s plynulým přechodem z O2 služeb na ty svoje ochotně pomůže. Pokud se připojujete přes mobilní služby od O2, pro zachování připojení stačí číslo převést k novému poskytovateli.
Údaje pro žádost o změnu, OKU ke službě přístup k internetu od O2
Co byste ještě měli vědět
Pokud se nám nepovede do jednoho pracovního dne od doručení dotazu nového poskytovatele ověřit, že je poskytovatelem veřejně dostupného internetu pro účastníky, nebo identifikovat rušenou službu, vaši žádost odmítneme.
Žádost není možné akceptovat ani v případě, že chybí správný OKU, nebo se k zadanému OKU váže jiná nevyřízená žádost.
Případně, pokud nebude žadatel nedodrží způsob komunikace stanovený právními předpisy.
Jinak v téže lhůtě žádost potvrdíme.
Potvrzení žádosti v případě balíčku
Pokud je rušená služba součástí O2 balíčku služeb (takže její zrušení má dopady na cenu jiných služeb od O2, jejich trvání nebo zakládá povinnost doplatit cenu používaného zařízení), připojíme k potvrzení i informaci o existenci balíčku.
Nový poskytovatel vám informace předá a v případě balíčku nám v souladu s vaším pokynem žádost potvrdí, anebo ji zruší. Pokud nám žádost nepotvrdí (příp. s novým termínem změny) ani do 3 pracovních dnů ode dne, kdy jsme mu informaci o existenci balíčku poskytli, dojde ke zrušení žádosti.
Zrušení služby O2
Internet vám zrušíme v termínu, na který si s novým poskytovatelem domluvíte převod služby. Nejdřív je to ale možné čtvrtý pracovní den po doručení vaší žádosti novému poskytovateli, nebo (pokud je termín pozdější) první pracovní den po oznámení o úpravě žádosti.
Pokud O2 potvrdila žádost o změnu poskytovatele, může její úpravu (např. aktualizaci termínu změny) zohlednit, jen když ji nový poskytovatel doručí nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem převodu.
Pokud jsme se nedomluvili jinak, dojde k ukončení i těch produktů, které dle smluvních podmínek O2 zanikají současně se zrušením internetu. Výpadek z důvodu změny poskytovatele obvykle netrvá víc než jeden pracovní den.
Pokud bychom všechny práce související s převodem nestihli v termínu nebo správně, je možné žádat náhradu. Jak žádost o náhradu uplatnit, najdete TADY.
Zkuste jednu z těchto stránek: