Přesměrování hovorů

Hodí se, když zrovna nemůžete volat, jste mimo signál nebo máte obsazeno. Přesměrujte si příchozí hovory třeba na číslo asistentky anebo kamkoliv jinam.

Službu přesměrování hovorů podporují všechny telefony sítě GSM.

Aktivace

Noví zákazníci

Při aktivaci nové mobilní služby vám aktivujeme službu Přesměrování hovorů. Službu máte možnost si nastavit individuálně podle vaší potřeby. Informace k nastavení přesměrování hovorů najdete tady.

Kdo co platí

Původní volající platí jen za volání na původně volané číslo. Hovor od tohoto čísla ke konečnému cílovému uživateli platí ten, kdo si nechal hovor přesměrovat. Každý z uživatelů platí za volání podle svého tarifu.

  • V případě přesměrování v ČR – tj. ten, kdo bude volat vám, zaplatí stejně, jako by se vám dovolal. Vy zaplatíte za hovor od vás na přesměrované číslo.
  • Přesměrování v roamingu okamžité - platí stejný princip jako u přesměrování v ČR. Ten, kdo vám bude volat, zaplatí stejně, jako byste byli v ČR. A vy zaplatíte za hovor na přesměrované číslo, tj. jako kdybyste z ČR volali na číslo, kam jste hovory nechali přesměrovat.
  • Přesměrování v roamingu podmíněné - to jsou případy, kdy se hovor přesměruje, pokud např. nepřijímáte hovor, máte obsazeno atd. V tomto případě zaplatíte i za hovor k vám, přestože se např. volající nedovolal. Za hovor zaplatíte stejně jako za hovor ze zahraničí.

Podrobné informace

Jak nastavit nebo vypnout přesměrování

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek