Kdy a jak si vyměnit SIM kartu

Nic není napořád. Čas od času potřebujete svou SIMku vyměnit za novou. Nejčastěji to bývá, když:

  • jste telefon nebo SIM kartu ztratili, anebo vám je někdo ukradl. Podívejte se, co dělat.
  • nově chcete místo plastové SIM využívat elektronický typ SIM karty, tj. eSIM
  • je vaše SIM karta poškozená.
  • chcete, aby se vaše SIM karta dokázala připojit k LTE nebo 5G síti.
  • do nového telefonu potřebujete jinou velikost SIM karty.
  • chcete druhou SIM kartu se stejným telefonním číslem - pak je tu služba DUO SIM (V tomto případě je vždy nutné navštívit kteroukoliv O2 Prodejnu)

SIMku vám samozřejmě rádi vyměníme. Počítejte prosím s tím, že cenu za výměnu SIM karty vám připočteme k příští faktuře.

A jak na to? Můžete si vybrat ze tří způsobů:

On-line v Moje O2 pro zákazníky s paušálním tarifem

O výměnu SIM karty můžete kdykoli požádat v Moje O2 a to v případě, že chcete vyměnit SIM či eSIM vázanou na paušální tarif:

  1. Přihlaste se do Moje O2 a vyberte tarif, pro který chcete SIM kartu vyměnit.
  2. V detailu tarifu klikněte na Vyměnit SIM/eSIM kartu.
  3. Vyberte typ SIM karty, o který máte zájem (plastovou nebo elektronickou eSIM), objeví se informace o jednorázovém poplatku za výměnu. Klikněte na Pokračovat.

Plastová SIM:

  1. Vyberte si způsob doručení plastové SIM karty. Doručení do O2 Prodejny máte zadarmo. Stačí dát Osobní odběr na výdejním místě a pak kliknout na Vybrat výdejní místo.
  2. Zadejte svou adresu, aby se vám zobrazila nejbližší výdejní místa a zaškrtněte volbu O2 Prodejna. Po výběru (modře podbarvené výdejní místo) klikněte na Zvolit výdejní místo.
  3. Teď bude potřeba zadat, kdo SIM kartu v O2 Prodejně vyzvedne. Pokud bude zboží vyzvedávat někdo jiný než vy, v kolonce Kam chcete zboží doručit klikněte na Změnit a vyplňte kontaktní údaje toho, kdo SIM kartu převezme.
  4. Upozornění: Do objednávky zadejte aktivní telefonní číslo. Na uvedené číslo vám zašleme PIN, který budete potřebovat k vyzvednutí SIM karty.
  5. Zkontrolujte si, kdo a kde bude kartu vyzvedávat, a klikněte na Pokračovat pro dokončení objednávky.
  6. Počkejte na SMS s výzvou k vyzvednutí. SIM kartu většinou doručíme do druhého dne.
  7. Nejpozději do 7 dnů je potřeba balíček převzít, jinak objednávku stornujeme a SIM kartu budete muset objednat znova.

Elektronická eSIM

  1. Elektronickou eSIM najdete po dokončení požadavku na výměnu eSIM karty přímo v Moje O2 pod konkrétním telefonním číslem.
  2. Počkejte na SMS či email, že váš požadavek byl vyřízen (obvykle to stihneme do 15 minut).
  3. Připojte svůj telefon k WiFi a novou eSIM si do něj stáhnete (obvykle stačí načíst QR kód fotoaparátem a telefon vás již provede samotným dokončením. Doporučujeme postupovat dle návodu výrobce telefonu).

Pokud potřebujeme vyměnit SIM kartu na předplacené službě navštivte prosím kteroukoliv O2 Prodejnu.

Telefonicky na lince Péče o zákazníky

Zavolejte na bezplatnou linku 800 02 02 02. Naši operátoři se o vás postarají a novou SIMku s vámi vyřídí.

Osobně v každé O2 Prodejně

Stavte se v jakékoliv O2 Prodejně. SIM kartu vám vyměníme na počkání, stačí ukázat občanku.

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek